با همکاری شهرداری رشت و دانشگاه گیلان صورت گرفت

عقد قرارداد برنامه راهبردی - عملیاتی شهر

عقد قرارداد برنامه راهبردی - عملیاتی شهر، با حضور سید امیرحسین علوی شهردار رشت، نادر حسینی عضو شورای اسلامی شهر و نجفی رئیس دانشگاه گیلان، معاونین و مدیران مربوطه شهرداری رشت برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۶۷۷۹

جام جم آنلاین-گیلان-شهردار رشت در این جلسه با بیان  اینکه مجموعه مدیریت شهری و دانشگاه گیلان برای داشتن یک شهر سالم، ایمن و پایدار دغدغه دارند، تصریح کرد: از طراحی چشم‌انداز و برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری رشت سالها می‌گذرد و نیاز است نسبت به به‌روزرسانی آن اقدام شود.

 
سید امیر حسین علوی مدت زمان برنامه جدید راهبردی و عملیاتی شهر رشت را بیست ساله اعلام کرد و گفت: امیدوارم به موجب همکاری خوبی که قرار است بین شهرداری رشت، شورای اسلامی و دانشگاه گیلان رقم بخورد منجر به اتفاقات بزرگ در این شهر بشود.
 
وی تعهد به یک برنامه منسجم و علمی را زمینه‌ساز پیشرفت و تعالی یک شهر دانست و ابراز داشت: برای تحقق این امر لازم است، برنامه راهبردی و عملیاتی که برای شهر رشت تدوین می‌شود، حائز شرایط و ایده‌آل‌هایی که برای آن جهت تبدیل به یک شهر ایده‌آل اسلامی در نظر داریم، باشد.
 
شهردار رشت اضافه کرد: تدوین یک برنامه درست برای نسل آینده و ساختن شهری مناسب برای زیست افراد جامعه از دیگر مواردی است که ذیل اجرای برنامه راهبردی - عملیاتی شهر تحقق آن را انتظار داریم.فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان هم در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه گیلان، مجموعه‌ای علمی است که در حوزه‌های مختلف مشغول تحقیق، پژوهش و آموزش است و میتواند یافته‌های خود را در اختیار جامعه قرار دهد.
 
رئیس دانشگاه گیلان سیاست کلی دانشگاه گیلان را جامعه محور بودن ذکر کرد و گفت: اولویت اول ما در دانشگاه گیلان، یافتن راه حل‌هایی برای برون رفت از مشکلات مبتلابه استان است و به همین دلیل آمادگی دارد در همه حوزه‌ها از جمله حوزه معضلات شهر و مسائل شهری، ترافیک، آلودگی رودخانه‌ها، معماری اسلامی-ایرانی شهری، علوم انسانی، ساختمان سازی، پل‌سازی و نظایر اینها به مدیریت شهری رشت کمک کند.
 
گفتنی است در پایان این جلسه، قرارداد برنامه راهبردی - عملیاتی شهر، توسط سید امیر حسین علوی شهردار رشت و فرید نجفی رئیس دانشگاه گیلان به امضا رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها