نحوه راه‌اندازی اولیه تلفن پاناسونیک

بازار لوازم الکتریکی و کالای منزل پر از برند‌های گوناگونی است که محصولاتی در طرح‌های مختلف و با ویژگی‌های منحصر به فرد ارائه می‌کنند.
بازار لوازم الکتریکی و کالای منزل پر از برند‌های گوناگونی است که محصولاتی در طرح‌های مختلف و با ویژگی‌های منحصر به فرد ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۸۵۹۸۸

 تعداد این برند‌ها روز به روز نیز بیشتر شده و کیفیت محصولات آن‌ها نیز سیر صعودی دارد. طبیعتاً با وجود این میزان تنوع، انتخاب سخت‌تر شده و نیازمند اطلاعات بیشتر درباره هر برند است.

به این منظور قصد داریم شما را با برند پاناسونیک آشنا کرده و ضمن آموزش راه‌اندازی اولیه تلفن پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک و نمایندگی تعمیرات پاناسونیک را نیز به شما معرفی کنیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با برند پاناسونیک

برند پاناسونیک یکی از بهترین‌های صنعت الکترونیک و لوازم خانگی است که در بین برند‌های معتبر، یکی از باسابقه‌ترین‌ها به شمار می‌رود. این شرکت که فعالیت خود را از اوایل قرن ۱۹ در کشور ژاپن شروع کرده است، امروزه به یکی از قدرتمندترین‌های این حیطه تبدیل شده که خط تولید برخی از محصولات آن، بالاترین کیفیت را در بین رقبا دارد. ماتسوشیتا در سال ۱۹۱۸ شرکتی برای تولید لوازم برقی جانبی تأسیس کرد که تنها سه کارمند داشت. او که پیش‌تر فعالیت خود را در شرکت هیتاچی آغاز کرده بود، در ابتدای کار به تولید لوازمی چون لامپ و اتوی برقی می‌پرداخت؛ تا این که نهایتاً در سال ۱۹۲۷ لامپ‌های دوچرخه را تحت برند «ناسیونال» وارد بازار کرد. این شرکت در طول سه دهه فعالیت، لوازم برقی گوناگونی چون رادیو، تلویزیون، پلوپز، جاروبرقی، یخچال، لوازم صوتی و... را به بازار عرضه کرده و همواره در صدد گسترش تولیدات خود بود. نخستین ورود برند پاناسونیک به بازار، به سفر ماتسوشیتا به آمریکا باز می‌گردد. طی این سفر، او تصمیم به ساخت تلویزیون برای بازار امریکا گرفت. ماتسوشیتا همواره به دنبال اجرایی کردن‌ایده‌های خلاقانه در زمینه تولیدات الکتریکی بود و ذات مدیریتی او باعث شد تا او را «خدای مدیریت» بنامند.

پشتکار و تلاش‌های بی‌وقفه ماتسوشیتا نتیجه‌بخش بود؛ به گونه‌ای که طی چند سال تلویزیون‌های پاناسونیک به بازار‌های کشور‌های آسیایی و اروپایی نیز وارد شد و این برند توانست جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. در این بین، اسپیکر‌های برند تکنیکس که کازی از برند ماتسوشیتا بود نیز به سبب کیفیت مطلوب، مورد توجه قرار گرفتند. پیشرفت‌های شرکت پاناسونیک همچنان ادامه داشت و حتی مرگ ماتسوشیتا در سال ۱۹۸۹ نیز این شرکت را با بحران شدیدی مواجه نکرد. همکاری‌های متعدد پاناسونیک با دیگر فعالان این حوزه و به خصوص خرید سهام شرکت «سانیو» به عنوان یکی از اصلی‌ترین رقبا توانست بر ارزش و اعتبار این کمپانی بیفزاید. اکنون محصولات این شرکت طیق وسیعی از محصولات الکتریکی و لوازمم برقی منزل را شامل می‌شود. از جمله این تولیدات می‌توان محصولات زیر را نام برد:

  • انواع تلویزیون‌ها، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال

  • انواع لوازم صوتی

  • دوربین‌های عکاسی دیجیتال

  • لوازم برقی خانگی مثل لوازم آشپزخانه

  • سیستم‌های اتوماسیون اداری

  • سیستم‌های امنیتی و دوربین‌های مدار بسته

  • سیستم‌های تهویه‌ای و کولرهای گازی

  • سیستم‌های پردازش اسناد

  • دستگاه فتوکپی و فاکس، لپ‌تاپ

  • سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و تلفن‌های ثابت و بی‌سیم و...

افزون بر موارد فوق، چندین و چند محصول دیگر توسط برند پاناسونیک تولید می‌شوند که کیفیت بالای آن‌ها، جلب رضایت عمومی مشتریان را سبب شده است. تمامی این محصولات را می‌توان از نمایندگی پاناسونیک خریداری کرد. در ادامه با یکی از محصولات برند پاناسونیک بیشتر آشنا خواهید شد.

نمایندگی پاناسونیک

روش راه اندازی تلفن پاناسونیک

یکی از محبوب‌ترین محصولات برند پاناسونیک که احتمالاً زیاد دیده‌اید، گوشی تلفن بی‌سیم پاناسونیک است. این گوشی تلفن با کیفیت مطلوب خود توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کرده و به فراوانی مورد استفاده قرار گیرد. اگر به تازگی یکی از این تلفن‌های پاناسونیک را خریداری کرده باشید، ممکن است در راه‌اندازی اولیه آن با پرسش‌هایی مواجه شوید. به همین منظور قصد داریم موارد مهم در راه‌اندازی اولیه تلفن پاناسونیک را برایتان شرح دهیم. برای آن که تلفنتان را راه‌اندازی کنید، باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • دستگاه پایه را در یک محل مناسب به برق متصل کنید.

  • باتری‌ها را در محفظه پشت گوشی قرار دهید.

  • دستگاه پایه و گوشی بی‌سیم را روشن کنید.

  • گوشی و دستگاه پایه باید به یکدیگر متصل شوند.

در انجام موارد فوق، تنها مورد آخر ممکن است برایتان سخت باشد؛ چرا که نیاز به اجرای کد برای رجیستر کردن گوشی تلفن است. برای انجام این کار باید طبق دستورالعمل زیر پیش بروید:

  1. گوشی را در فاصله کمی از پایه قرار داده و از مشغول نبودن آن مطمئن شوید.

  2. کلید منو را فشار داده و سپس بدون فاصله کلید # و عدد 130 را شماره‌گیری کنید.

  3. حالا باید روی پایه کلید locator را گرفته و به مدت چند ثانیه مکث کنید.

  4. کلید Ok را روی گوشی فشار دهید.

  5. پس از شنیدن صدای بوق، عبارت Handset is registered روی گوشی نمایش داده می‌شود که نشان از متصل شدن گوشی به پایه است. حالا گوشی تلفن می‌تواند سیگنال‌های مورد نیاز را از پایه دریافت کند.

پس از آن که گوشی تلفن پاناسونیک را به این شیوه راه‌اندازی کردید می‌توانید برخی قابلیت‌ها را نیز به آن اضافه کنید. مواردی چون شماره‌گیری سریع، کالر آیدی، منشی تلفنی و … از قابلیت‌های تلفن پاناسونیک هستند که کار را برایتان راحت می‌کنند. در ادامه این موارد را نیز بررسی خواهیم کرد.

  • نحوه راه‌اندازی شماره‌گیری سریع در تلفن پاناسونیک:

برای آن که به برخی شماره‌های پر کاربرد دسترسی سریع‌تری داشته باشید، می‌توانید از قابلیت شماره‌گیری سریع استفاده کنید. با این روش می‌توانید با فشردن تنها یک کلید، شماره مورد نظر را بگیرید. برای انجام این کار به قسمت منو رفته و کلید # را فشار دهید. سپس با شماره‌گیری عدد 261 و گزینه add می‌توانید شماره مورد نظرتان را وارد کنید. در انتها کلید Ok را بفشارید تا تغییرات اعمال شوند.

  • نحوه راه‌اندازی کالرآیدی در تلفن پاناسونیک:

یکی دیگر از قابلیت‌های تلفن‌های پاناسونیک، قابلیت کالرآیدی است. در این ویژگی با هر تماس ورودی، شماره تلفن خوانده می‌شود. برای فعال‌سازی این مورد باید با ورود به قسمت منو و فشردن کلید #، عدد 162 را وارد کنید. با انتخاب گزینه On و سپس Save کالرآیدی برای شما فعال می‌شود. در نهایت با انتخاب Handset این قابلیت بر روی گوشی و با انتخاب Base Unit بر روی پایه اجرا خواهد شد.

  • مسدود کردن شماره مخاطب در تلفن پاناسونیک:

برای آن که شماره‌ای را مسدود کنید تا تماس‌های ورودی از آن برایتان نمایش داده نشود می‌توانید با ورود به قسمت منو و فشردن کلید #، فرایند را آغاز کنید. سپس باید کد 217 را شماره‌گیری کرده و در ادامه شماره مورد نظرتان را وارد کنید. در نهایت با انتخاب گزینه add، شماره به لیست مخاطبین مسدودشده اضافه می‌شود.

  • بی‌صدا کردن گوشی تلفن پاناسونیک:

برای تغییر صدای تلفن به حالت سایلنت یا بی‌صدا وارد قسمت منو شده و کلید # را فشار دهید. حالا با شماره‌گیری کد 160 و استفاده از فلش‌های بالا و پایین می‌توانید صدا را کم و زیاد کنید. پس از کم کردن صدا Save را انتخاب کرده و با فشردن کلید Off از محیط خارج شوید.

نمایندگی تلفن پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

با توجه به تولیدات گسترده برند پاناسونیک و محبوبیت محصولات آن در ایران، فروشگاه‌های متعددی به فروش این محصولات می‌پردازند. اما اگر به دنبال بهترین منبع برای خرید تلفن پاناسونیک هستید، نمایندگی تلفن پاناسونیک بهترین انتخاب است. خرید از نمایندگی پاناسونیک شما را از اصالت کالای خریداری شده مطمئن ساخته و ضامن کیفیت محصول می‌باشد. نمایندگی پاناسونیک در دو بخش فروش و تعمیر تلفن پاناسونیک و سایر محصولات این برند فعالیت می‌کند؛ بنابراین برای تعمیر محصولات کمپانی پاناسونیک نیز می‌توانید به نمایندگی تعمیرات پاناسونیک مراجعه کنید. استفاده از کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و حاذق، ارائه کیفیتی مطلوب و جلب رضایت مشتری توسط نمایندگی پاناسونیک را به دنبال داشته و آن را به بهترین انتخاب برای خرید محصولات این برند موفق تبدیل ساخته است. برای دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان این فروشگاه در ارتباط باشید.

کلام آخر

در این مقاله ضمن یادگیری نحوه راه‌اندازی اولیه تلفن پاناسونیک، با نمایندگی تلفن پاناسونیک نیز آشنا شدید. برای دریافت هرگونه خدمات مرتبط با این برند می‌توانید به نمایندگی پاناسونیک مراجعه کرده و به کیفیت کالا و خدمات اطمینان داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.    

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها