با حکم امیررضا مافی، اعضای شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران معرفی شدند.
کد خبر: ۱۳۸۵۲۵۹

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران، دکتر امیررضا مافی، دبیر علمی این دوره از جایزه و با تأیید شورای سیاستگذاری؛ در حکمی مینو خانی، محسن بهلولی فسخودی، وحیداله موسوی، رامتین شهبازی، عبدالله بیچرانلو، مسعود سفلایی و مجید سلیمانی ساسانی را به عضویت در شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب کرد.
متن حکم به شرح زیر است:

«با سلام و احترام
نظر به شایستگی علمی، تسلط در حوزۀ پژوهش، مراتب دقت و صداقت در داوری و کوشش همیشگی اعتبارآفرین در اعتلای اندیشه‌ورزی سینمای ایران، با تأیید شورای محترم سیاست‌گذاری، به عنوان عضو شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزۀ پژوهش سال سینمای ایران منصوب می‌شوید.

ضمن سپاس از پذیرش دعوت، با استعانت از حضرت حق، مفتخر خواهیم بود با نگرش عالمانه و تدبیر همه‌جانبه در ترسیم خط‌مشی چگونگی ارزیابی به عنوان عضو شورای علمی و با عدالت، انصاف و امانت‌داری به عنوان عضو هیات داوری، ما را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جایزۀ گران‌سنگ و پیشرفت حوزۀ پژوهش سینمای ایران یاری رسانید. از خداوند متعال دوام توفیق شما در این مسیر را مسالت دارم.»

در توضیح اعضای شورای علمی و هیات داوری این دوره جایزه پژوهش سینمای سال آمده است:

دکتر مینو خانی متولد 1347 دکترای هنر از دانشگاه اینالکوی پاریس و عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد.

دکتر محسن بهلولی فسخودی متولد 1350، دکترای فلسفه تعلیم‌وتربیت از دانشگاه خوارزمی و عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.

دکتر وحیداله موسوی متولد 1357 دکترای پژوهش هنر با گرایش سینما از دانشگاه شاهد و عضو هیئت‌علمی دانشکده هنرهای دیجیتال دانشگاه صداوسیما.

دکتر رامتین شهبازی متولد 1357، دکترای فلسفه هنر از دانشگاه آزاد، معاون دانشکده هنر و مدیر گروه سینمای دانشگاه سوره.

دکتر عبدالله بیچرانلو متولد 1359، دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران.

مسعود سفلایی متولد 1360، کارشناس‌ارشد سینما از دانشگاه هنر و عضو هیئت‌علمی و مدیر گروه سینمای دانشگاه هنر.

دکتر مجید سلیمانی ساسانی متولد 1362، دکترای ارتباطات از دانشگاه علامه‌طباطبایی و عضو هیئت‌علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران هستند.

اعضای شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران معرفی شدند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها