یک نماینده مجلس از دولت‌های اروپایی خواست نسبت خود با گروه‌ها و دولت‌های تروریستی را روشن کنند.
کد خبر: ۱۳۸۱۷۲۵
مجتبی یوسفی نماینده اهواز در گفتگو با جام‌جم آنلاین درباره دخالت‌های قدرت‌های خارجی و تلاش برای فشار به جمهوری اسلامی ایران به بهانه مسائل داخلی کشور تاکید کرد: در بسیاری از اتفاقات و فتنه‌هایی که براه می‌افتد نقش انگلیس و آمریکا بخوبی قابل مشاهده است.
غربی‌ها اگرچه شعار آزادی سر می‌دهند، اما در اکثر جنایات و آدم‌کشی‌هایی که در سایر کشور‌ها دنیا رقم می‌خورد دخل هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم دنیا شاهد برخورد وقیحانه پلیس آمریکا در مواجه با جنبش‌های اجتماعی سیاهپوستان بودند و این در حالی است که این کشور مدعی دموکراسی است، اما هیچ اعتراضی به برخورد آن‌ها صورت نمی‌گیرد، اما در شرایطی که اتفاقی ناگوار برای یکی از شهروندان ایرانی رخ می‌دهد غربی‌ها به همراه عوامل آن‌ها در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای و سیاسی وارد میدان شدند و دست به آشوب و تنش زده اند.

نماینده اهواز با بیان اینکه نقش آفرینی غرب در آشوب‌های غرب عمدتا ناشی از سرعت تحولات مثبت در ایران گفت: تغییر دیپلماسی منطقه ای، تقویت روابط با همسایگان، عضویت ایران در پیمان همکاری‌های شانگ‌های و دیگر پیمان‌های های منطقه‌ای، اتخاذ مواضع عزتمندانه رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و ده‌ها موفقیت دیگر باعث شد که قدرت‌های خارجی و کشور‌های مرتجع غربی با همدستی عناصر تروریست منافقین، حزب کومله و ... که دستشان به خون مردم این مرز و بوم آلوده است دست به آشوب و تنش بزنند و اموال عمومی را تخریب کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها