یک نماینده مجلس تاکید می‌کند که مردم به‌خوبی تفاوت اعتراض مدنی و آشوب‌طلبی را متوجه شده و اجازه بی‌ثبات کردن کشور را به منافقان نمی‌دهند.
کد خبر: ۱۳۸۱۷۲۳
عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر اتحاد و یکپارچگی مردم در برقراری نظم و امنیت در جامعه به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: در طول چهار دهه گذشته مردم ایران همواره ثابت کردند که برای برقراری آرامش در جامعه و دوری از تنش و بی ثبانی از هیچ تلاش فروگذار نیستند و در بسیاری از برهه‌ها حساس و مقاطع تاثیرگذار تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند که با همبستگی و هوشیاری کامل در برابر توطئه‌ها ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتراضات مطالبه گرانه باید از مسیر قانونی خود عبور کند خاطرنشان کرد: اگر جریان یا گروهی خواهان برگزاری تجمعی اعتراضی است تا مطالبات خود را پیگیری کند باید براساس چارچوب مشخص و قانونی درخواست خود را ارائه کند و در غیر این صورت اقدامات بدون رعایت این چارچوبه‌ها غیر قانونی خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تاکید کرد: ملت ایران هیچگاه قبول نخواهد کرد تا عده‌ای با نوکری بیگانگان و دست اندرکاری منافقان بساط آشوب و تنش در کشور را براه اندازند و باعث تخریب اموال عمومی و سرمایه‌های اجتماعی شوند. شرایطی که چند روز گذشته با آن روبرو بودیم به هیچ وجه مورد تایید نیست و مردم هم با حضور گسترده و حماسی خود نشان دادند که با هر گونه ایجاد تنش مخالفتند و در برابر فتنه گران ایستادگی می‌کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها