نماینده تهران از موضع برخی افراد در جبهه انقلاب در همسویی با اغتشاشگران انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۳۸۱۳۴۴
زهره لاجوردی در گفتگو با جام جم آنلاین درباره آشوب‌های چند روز اخیر تاکید کرد: ما بعد از ماجرای فوت خانم امینی شاهد بودیم که عده‌ای از اسم مهسا به عنوان اسم رمزی برای حمله به اصل ونظام یاد کردند و کسانی که در این معرکه گیری نقش عمده داشتند از بی ججابی و بی عفتی دفاع کردند و با حمایت مالی سعودی‌ها و آلبانی نشینان موافق در فضای مجازی همه تلاش خود را کردند تا راهپمایی پرشکوه اربعین را کمرنگ جلوه دهند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی هم در جبهه انقلاب نتوانتسند حقیقت را از دروغ تشخیص بدهند و عملا با موضع گیری عملا در دامن این توطئه گرفتار آمدند و از این جهت به نظر می‌رسد که لازم است برخی از دوستان با دقت بیشتری مسائل را رصد کنند و به اظهارات خود آب به آسیاب دشمن نریزند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که بیان هر اعتراضی باید از مسیر قانونی و چارچوب اصلی خود عبور کند گفت: اتفاقاتی که ما چند روز اخیر شاهد بودیم بسیار فراتر از یک اعتراض قانونی و منطقی بود. آشوبگران به بهانه این ماجرا چادر از سر زن مسلمان کشیدند و به پلیس به عنوان حافظ امنیت مردم حمله کردند و به اموال عمومی خسارت زدند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: بررسی رویداد‌های اخیر نشان داد که دشمن با برنامه ریزی وارد میدان شده و مردم ما بدانند که با توجه به تجربه برخورد با فتنه در چند سال اخیر این آشوب‌ها و هم مثل فتنه ۸۸ خاموش خواهد شد و معترضان هم باید بدانند که صدای آن‌ها هم شنیده شده است، اما حتما صف خود را از آشوب طلبان جدا کنند. همچنین فتنه طلبان بدانند که اگر آشوب‌ها ادامه پیدا کند حتما مردم همیشه در صحنه به میدان خواهند آمد و از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها