استاندار بوشهر؛

پیام تشکر از حضور بی نظیر مردم در پیاده روی اربعین حسینی

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تشکر از حضور بی نظیر مردم در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، از فعالان این مراسم بویژه برپاکنندگان موکب‌ها تقدیر کرد
کد خبر: ۱۳۸۰۶۶۵

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تشکر از حضور بی نظیر مردم در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، از فعالان این مراسم بویژه برپاکنندگان موکب‌ها تقدیر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: حماسه حضور باشکوه و بی نظیر مردم در رویداد عظیم اربعین حسینی و همچنین حماسه بزرگ برپایی موکب‌های مردمیِ خدمات‌رسان به زائران سیدالشهدا (ع) ، تجلی صحنه‌های ارزشمندی از عشق و ارادت خالصانه به اباعبدالله‌الحسین(ع) و نشانه‌ای از همدلی و اتحاد شیعیان جهان است.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از این پیام به حضور میلیونی و منظم مردم در این آیین اشاره کرد و یادآور شد: بدون تردید این جریان عظیم و حضور میلیون‌‌ها زائر حسینی از نقاط مختلف جهان، پیام ارزشمندی دارد و از مکتب حسینی صیانت کرده و روز به روز بر ارادت و عشق مردم به امام حسین(ع) می‌افزاید.

محمدی زاده با تقدیر از ستاد عتبات عالیات و سپاه و سایر نهادهای ذیربط گفت: هم‌افزایی و هم‌پوشانی ارزشمندی در سازماندهی این راهپیمایی عظیم در استان و کشور وجود داشت و بحمدالله با برنامه ریزی دقیق و حساب شده و با کیفیت مناسبی انجام شد.

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها