به امید اولین هفته‌ بدون صفر بر صفر

سورپرایزهای احتمالی هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به انجام خواهد رسید که می‌توانیم شاهد سورپرایزهایی باشیم که تا به حال در این فصل رخ نداده است.
کد خبر: ۱۳۷۹۶۹۷

به گزارش جام جم آنلاین، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز(شنبه) با برگزاری هشت دیدار پیگیری می‌شود.

هفته‌ای که می‌تواند شاهد اتفاقات خاص و سورپرایزهای ویژه‌ای باشد.

بدون باخت‌ها می‌بازند؟

پنج تیم پرسپولیس، گل‌گهر، فولاد، ذوب‌آهن و مس رفسنجان پس از گذشت یک ششم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران طعم شکست را نچشیده‌اند.

سه نام اول در بین بالانشین‌ها قرار دارند اما ۲ تیم اصفهانی و رفسنجانی در میانه‌های جدول هستند.

پرسپولیس باید در خانه نفت مسجدسلیمان به میدان برود. گل‌گهر و فولاد نیز به ترتیب میهمان پیکان و ملوان هستند. ذوب در خانه مس کرمان بازی می کند و مس رفسنجان میزبان هوادار خواهد بود.

بدون بردها به پیروزی می‌رسند؟

ذوب‌آهن و مس رفسنجان با آمار ۱۰۰ درصد تساوی در بین تیم‌های بدون برد هم حضور دارند. دلیل عدم حضور تیم‌های ربیعی و تارتار در بین بالانشین‌ها همین است که تا به حال بردی را تجربه نکرده‌اند. ملوانان با هدایت مازیار زارع میزبان تیم بدون باخت فولاد هستند.

مس و پرسپولیس در جریان بازی گل می‌خورند؟

پرسپولیس و مس رفسنجان در این فصل و تا به اینجای کار تنها یک گل دریافتی داشته‌اند که این گل از روی نقطه پنالتی بوده است. آنها تا به اینجا گلی را در جریان مسابقه دریافت نکرده‌اند.

حامد لک، گلر تیم رفسنجانی در حال حاضر ۴۰۱ دقیقه است که دروازه خود را بسته نگه داشته و از این حیث رکورددار است. آیا در هفته ششم شاهد فروپاشی دروازه تیم یحیی و محمد ربیعی مقابل نفت مسجدسلیمان و هوادار خواهیم بود؟

اولین هفته بدون ۰-۰؟

در پنج هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هفته‌ای نبوده که حداقل یک مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام نرسد. اوج این اتفاق را در هفته چهارم شاهد بودیم. آیا برای اولین بار در لیگ بیست و دوم می‌توان هفته‌ای بدون مساوی صفر بر صفر را تجربه کرد؟

اولین هفته ۲۰ تایی؟

در هفته سوم با رد و بدل شدن ۱۹ گل، پرگل‌ترین هفته‌ی لیگ بیست و دوم ثبت شد و در هفته چهارم فقط ۹ گل زده شد. علاقه‌مندان به فوتبال امید دارند تا برای اولین بار طعم یک هفته با حداقل ۲۰ گل را بچشند و از تماشای بازی‌های تماشاگرپسندانه و زیبا لذت ببرند.

اولین تیم دو رقمی؟

هیچ تیمی تا به اینجای مسابقات تعداد گل‌های زده و یا خورده خود را دورقمی نکرده است. چهار تیم تا به اینجای کار هفت گل به ثمر رسانده‌اند و در سوی دیگر ۲ تیم هشت گل دریافتی داشته‌اند.

نکته جالب حضور مس کرمان در ۲ گروه است. باید دید آیا تیمی در این هفته گل زده یا خورده‌اش به عدد ۱۰ خواهد رسید.

برنامه هفته ششم لیگ برتر بدین شرح است:

تراکتور- صنعت نفت

سپاهان- آلومینیوم

استقلال- نساجی

پیکان- گل‌گهر

مس کرمان- ذوب‌آهن

ملوان- فولاد

نفت مسجدسلیمان- پرسپولیس

ملوان- فولاد

همه بازیها امروز و امشب (شنبه) به انجام خواهد رسید.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها