به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛
سیدعباس روحانی با اعلام این خبر گفت: در شهر اصفهان خطوط ۲۶ و ۶۸ اتوبوسرانی به حداکثر ظرفیت خود رسیده است، لذا با انجام مطالعات جامع و تصویب شورای ترافیک، خط چهارم بی.آر.تی با ادغام این دو خط برقرار میشود تا در میدان امام حسین (ع) تبادل سفر بین خطوط ۲۶ و ۶۸ به صورت پیاده انجام نشود.او با بیان اینکه برای شهر اصفهان۱۲ خط بی.آر.تی در نظر گرفته شده است که به تدریج اجرا میشود، افزود: دومین خط شرقی - غربی اتوبوسرانی اصفهان به عنوان چهارمین خط بی.آر.تی در این شهر، روز 16 شهریورماه به بهرهبرداری خواهد رسید.آنطور که او خبر داده، چهارمین خط بی.آر.تی با ۱۶ اتوبوس چپدر به شهروندان سرویسدهی میکند که همزمان با بازگشایی مدارس، تعداد اتوبوسها تا ۲۵ دستگاه افزایش پیدا میکند.مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه درباره مسیر چهارمین خط بی.آر.تی گفت: مسیر این خط از پایانه جی، خیابانهای هشتبهشت شرقی، هشتبهشت غربی، فرشادی، بلوار هشتبهشت، میدان امام حسین (ع)، شمسآبادی، شیخبهایی، آتشگاه تا سه راه درچه است که برای ایجاد این مسیر تغییرات فیزیکی لازم انجام شده است.او تأکید کرد: با راهاندازی خط اتوبوس تندرو از سهراه درچه در غرب اصفهان تا پایانه جی در شرق، اتصال شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز شهر اصفهان به یکدیگر انجام میشود و ارتباط مسافران دروناستانی و برونشهری به مرکز شهر توسط خط تندرو و رونق پایانه مسافربری جی را فراهم میکند.روحانی با بیان اینکه توسعه حملونقل ترکیبی و استفاده از ظرفیت موجود جهت خدماتدهی بهتر به مسافران و رانندگان از دیگر ویژگیهای چهارمین خط بی.آر.تی است، خاطرنشان کرد: خط اتوبوس تندرو از سهراه درچه در غرب اصفهان تا پایانه جی در شرق به طول ۱۸ کیلومتر به عنوان چهارمین خط بی.آر.تی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در آستانه بهرهبرداری است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
فؤاد ایزدی، کارشناس حوزه روابط بینالملل در گفتوگو با «جامجم» تشریح کرد
در گفتوگوی «جامجم» با پژوهشگر حوزه ارتباطات و رسانه عنوان شد