به مناسبت کنگره شهید رئیسعلی دلواری؛

رئیسعلی دلواری؛الگوی مبارزه با استکبار جهانی

استاندار بوشهر به مناسبت ۱۲ شهریور ، روز ملی مبارزه با استعمار پیامی به این شرح صادر کرد
کد خبر: ۱۳۷۸۵۲۳

روز ملی مبارزه با استعمار یادآور رشادت و دلیری بزرگ مردی از دیار دلیران تنگستان است که به تاسی از مولا و یاور خویش و با اجازه جهاد از علمای نامی جنوب، پرچم مبارزه با استعمار را برافراشت و با شهادت خود درس آزادی و آزادگی به همه مبارزان علیه استکبار و استعمار داد.

قیام و مبارزه شهید رئیسعلی دلواری امروزه الگوی مناسب برای همه آزادی‌خواهان جهان است تا با توکل بر خدا در مقابل استعمارگران ایستادگی کرده و با همت والای خویش مظلومان عالم را از ظلم و جور نجات دهند.

شهید رئیسعلی دلواری به عنوان نماد مبارزه با استعمار پیر انگلیس در جهان و ایران شناخته می شود و ما به خود می بالیم که فرزندی از دیار تنگستان در این سرزمین استعمار ستیز  رشد کرده است.

امروزه فرزندان ایران اسلامی نیز با الگوگیری از رشادت و دلیری شهید رئیسعلی دلواری در مقابل استکبار جهانی ایستاده و جهان در مقابل مقاومت و عزت ملت ایران سر تعظیم فرود آورده است.

عزت و سربلندی نظام اسلامی ایران به برکت خون شهدایی همچون شهید رئیسعلی دلواری است که با گذشتن از جان خویش پوزه استعمار و استکبار را به خاک مالیدند.

ضمن گرامیداشت ۱۲ شهریور روز ملی مبارزه با استعمار، یادآور می شود امسال به مناسبت هفته دولت به پاس تکریم مقام شامخ شهید رئیسعلی دلواری،  عملیات اجرایی آب شیرین کن 70 هزار متر مکعبی بوشهر آغاز و به نام نامی این شهید راه مبارزه با استعمار مزین شد.

احمد محمدی زاده

استاندار بوشهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها