در شامگاه پنجمین روز از هفته دولت

سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرکرد

شامگاه امشب وزیر آموزش و پرورش در راس یک هیئت با سفر به مر کزاستان وارد فرودگاه شهرکرد خواهد شد و مورد استقبال مدیران و مقامات محلی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۳۷۸۰۴۰

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش شامگاه امشب یکشنبه وارد فرودگاه شهرکرد مرکز استان چهار محال خواهد شد و مورد استقبال مدیران فرهنگی استان و مسئولان محلی قرار خواهد گرفت.

افشین امیریان فارسانی مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبر نگار جام جم گفت: وزیر در بدو ورود بلافاصله در مسجد صاحب الزمان (عج) حضور خواهد یافت و ضمن دیدار و گفتگو با تعدادی از دانش آموزان در این مکان به ایراد سخنرانی خواهد  نمود.

امیریان فارسانی در ادامه افزود: پس از دیدار با دانش آموزان وزیر ملاقاتی با غلامعلی حیدری سودجانی استاندار استان خواهد داشت و فردا  صبح زود با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حضرت آیت الله محمد علی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار و گفتگو خواهد کرد.

وی افزود در ادامه با حضور در مصلی بزرگ حضرت امام با فرهنگیان و دانش آموزان استان دیدار و گفتگو خواهد داشت.

این برنامه ها در راستای گرامیداشت هفته دولت و نکوداشت یاد شهیدان محمد علی رجائی رئیس جمهور محجوب و مردمی و محمد جواد باهنر نخست وزیر طلبه و انقلابی برگزار می گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها