خراسان شمالی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بهره برداری از ۵۱ پروژه راهداری با ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار و آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه ساختمانی و پل با ۲۷/۵ میلیارد تومان اعتبار در استان طی هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۴۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، جعفر شهامت گفت: احداث و بهسازی ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی، فرعی و اصلی شامل آسفالت ۵۸/۴ کیلومتر راه روستایی و روکش و بهسازی آسفالت ۶۱/۹۱ کیلومتر راه، همچنین رفع دو نقطه حادثه خیز، ۵ کیلومتر روشنایی و ۷ دستگاه پل در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در شهرستان اسفراین آسفالت محورهای روستایی توی - حسین آباد خانکور - جعفرآباد (۳کیلومتر)، گپز ( ۲/۵ کیلومتر)، خرق_بام (۲/۳ کیلومتر)، کلاته سادات - پلنگ دره - فریمان(۵ کیلومتر) و حسن آباد (۱/۲ کیلومتر) و روکش و بهسازی آسفالت محور گراتی - صفی آباد (۳ کیلومتر) قابل بهره برداری است.

وی با اشاره به بهره برداری از آسفالت محورهای روستایی برزلی (۲/۵ کیلومتر)، قلهک - زیدر (۱/۷ کیلومتر)، میلانلو (یک کیلومتر)، بارزو (۱/۳ کیلومتر) و زوتفتازان(۱/۵ کیلومتر) در شهرستان شیروان اظهارکرد: روکش و بهسازی آسفالت راه های روستایی نامانلو (یک کیلومتر)، ا... آباد (یک کیلومتر)، رباط (۳ کیلومتر) و اوغاز (۶ کیلومتر)، رفع یک نقطه حادثه خیز به طول ۱/۵ کیلومتر و همچنین پل شوق آباد و پل علی محمد در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی آسفالت محورهای روستایی قلعه محمدی - حسن آباد - جعفرآباد به طول ۱/۹ کیلومتر، قتلیش - پیربز به طول ۶ کیلومتر و کلاین سلولی به طول ۰/۸ کیلومتر در شهرستان بجنورد را از جمله پروژه هایی دانست که در این ایام بهره برداری می شود و ادامه داد: روکش و بهسازی آسفالت محور بجنورد - شیروان و بجنورد - سنخواست به طول ۱۴ کیلومتر، اجرای سیستم روشنایی فاز اول امین ا... به طول ۵ کیلومتر و احداث پل کلاته یاور و پل آقا نبی از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این شهرستان است.

شهامت تصریح کرد: در شهرستان مانه و سملقان نیز آسفالت محورهای روستایی شیرین دره (۲/۲ کیلومتر)، یموق_ کهنه جلگه (۱/۲ کیلومتر)، قلندرتپه (۰/۹ کیلومتر)، زرد (۳.۲ کیلومتر) و توپچنار (۲/۲ کیلومتر) و روکش و بهسازی آسفالت پیش قلعه -  راز، کالیمانی - باران آباد و خرتوت - یموق (۸/۵ کیلومتر) و پل خرتوت - یموق افتتاح می شود.

 این مسئول به بهره برداری از آسفالت شیرغان به طول ۵/۶ کیلومتر، فرهادان - قوشخانه به طول یک کیلومتر و جنجال آباد به طول یک کیلومتر در شهرستان فاروج نیز اشاره کرد و گفت: آسفالت محور اشرف دره به طول ۵ کیلومتر و تازه قلعه به طول ۱/۸ کیلومتر، روکش و بهسازی آسفالت محور سوخسو - راستقان، باغلق - جرگلان به طول ۱۶/۱۵ کیلومتر و احداث پل یوقان برج و غلامان در شهرستان راز و جرگلان نیز به بهره برداری می رسد.

وی به بهره برداری از آسفالت راه روستایی منیرآباد به طول ۲ کیلومتر و روکش و بهسازی آسفالت راه روستایی دشت به طول ۰/۳۶ کیلومتر در شهرستان گرمه اشاره و اضافه کرد: آسفالت محور قراجه - رباط به طول ۱/۶ کیلومتر، روکش و بهسازی آسفالت محور جاجرم - امیرآباد، شوقان - جاجرم و سنخواست - بجنورد به طول ۸/۹ کیلومتر و رفع یک نقطه حادثه خیز به طول ۲۰۰ متر در شهرستان جاجرم نیز به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: عملیات اجرایی ساختمان اصلی پلیس راه اسفراین - سبزوار، نمازخانه بین راهی محور بجنورد - شیروان، مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شهرستان گرمه، احداث پل باکسی هاور در شهرستان مانه و سملقان و پل باکسی کیلوپنجه در شهرستان راز و جرگلان همزمان با هفته دولت آغاز می شود. خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها