مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي بوشهر گفت؛

كسب مقام دوم در اجراي تحقق و تعهدات 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : از اهداف کلینیک کسب و کار استان، افزایش بهره‌وری، احصا نیازها، ایجاد تغییرات لازم برای افزایش رقابت‌پذیری در بازارهای داخلی و خارجی، نوسازی و بازسازی ساختار واحدها، خوداتکایی صاحبان صنایع و توانمندسازی واحدهای صنعتی و تولیدی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت : از اهداف کلینیک کسب و کار استان، افزایش بهره‌وری، احصا نیازها، ایجاد تغییرات لازم برای افزایش رقابت‌پذیری در بازارهای داخلی و خارجی، نوسازی و بازسازی ساختار واحدها، خوداتکایی صاحبان صنایع و توانمندسازی واحدهای صنعتی و تولیدی است.
کد خبر: ۱۳۷۷۵۰۳

به گزارش جام جم انلاین خراسان رضوی؛ "جعفر فرشچی طوسی" در نخستین نشست تخصصی کارگروه های کلینیک کسب و کار استان، بیان نمود : این کلینیک با هدف خدمات رسانی تخصصی ، آسیب شناسی و ارائه مشاوره تخصصی فنی به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرکهای صنعتی استان آغاز به کار کرد .

وی با اشاره به اینکه کلینیک کسب و کار با ۹ کارگروه اصلی و با بیش از ۳۰ مشاور تمام وقت و پاره وقت فعال است. افزود: ارائه خدمات با پشتوانه شبکه گسترده ای از متخصصان صنعتی، استادان مراکزتحقیقاتی ، آزمایشگاهی و مشاوره ای به صنایع کوچک استان بخصوص در شهرکها و نواحی صنعتی با محوریت حقوقي / سياستگذاري
،عارضه يابي ،توسعه نظام مديريت
،سرمايه گذاري و تامين مالي ، بازاريابي و بازرگاني ،فناوري اطلاعات ، توسعه محصول و فناوري ، زيرساخت ، تامين ورودي / مواد اوليه از جمله ماموریت های کلینیک کسب و کار خراسان رضوی است.

فرشچی؛ رفع مشکلات فنی و ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی، بررسی مشکلات صنعت با استفاده از توانمندی ها و پتانسیل‌های متخصصان فنی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای ارتباط مستمر صنعت و دانشگاه را از جمله دیگر اهداف و رسالتهای کلینیک کسب و کار در خراسان رضوی بر شمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ، با بیان اینکه مهمترین مشکل واحدهای صنعتی برای فروش و بازاریابی محصولات بوده، عنوان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی توان رقابت در بازارهای داخلی و صادراتی را دارند اما عدم تحقیق و شناخت مناسب برای نیازسنجی بازار باعث شده تا نتوانند از بازارهای موجود بهره‌برداری مناسب را داشته باشند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد : این کلینیک در راستای اجرای طرح رونق تولید دانش‌بنیان و ارائه خدمات مشاوره رایگان به صاحبان صنایع به منظور توسعه صنعتی ، بهبود شرایط کسب و کار ، عارضه یابی ونیز فعالیت دوباره واحدهای نیمه فعال یا راکد یا رفع معضلات واحدهای مشکلدار در جهت اشتغال آفرینی پایدار میبایست برگزار شود.

فرشچی طوسی در پایان با اشاره به راکد بودن ۲۷۶ واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، اعلام نمود : امسال هم حمایت از صنعتگران در چارچوب برنامه های اقتصادی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری ادامه می یابد و تمام توان ما در تولید و اشتغال بیشتر در شهرک ها و نواحی صنعتی به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی اجرا و انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: کلینیک صنعت استان از مشاوران مجرب و متخصص و اساتید دانشگاهی تشکلیل و طبق برنامه ریزی انجام شده واحدهای صنعتی و تولیدی به خصوص راکد و نیمه راکد را انجام می دهد تا شاهد تولید و اشتغال در این واحدها باشیم ضمن آنکه از ظرفیت همه تشکل های بخش خصوصی نیز در این زمینه استفاده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها