استفاده از کمک یک نظافتچی برای نظافت منزل برای بعضی از خانواده‌ها یک حرکت لوکس است، در حالی که دیگران آن را به چشم یک ضرورت نگاه می‌کنند. شاید تمیز کردن خانه بعد از یک روز کاری سخت و سنگین برای بعضی نفرات سخت باشد، اما اگر یک مرتبه از خدمات یک نظافتچی حرفه‌ای استفاده کنند، احتمالا نظرشان عوض خواهد شد. نظافت دوره‌ای و مرتب خانه توسط یک نظافتچی حرفه ای، به سلامت، ایمنی و از بین بردن باکتری‌ها و ویروس‌ها منجر می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۶۸۵۶

چه زمانی برای نظافت منزل به نظافتچی حرفه‌ای نیاز می‌شود؟

اگر مدیریت نظافت خانه برایتان تبدیل به یک بار سنگین شده، احتمالا وقت آن رسیده که از کمک های یک شرکت نظافتی استفاده کنید. یک گروه نظافتچی حرفه ای، احتمالا همان چیزی است که برای آرامش بیشتر و دستیابی به نتیجه دلخواهتان می خواهید.

زمان کافی در اختیار ندارید

شاید مسئولیت های کاریتان بالا رفته یا برای کسب درآمد بیشتر به سراغ شغل دوم رفته اید. فرقی نمی کند چرا، ولی چیزی که مشخص است، آن است که وقت کافی برای نظافت منزل را ندارید. وقتی فکر می‌کنید که مشغله های کاری، خانوادگی و نظافت خانه به شما فشار آورده، شاید بهتر باشد که با یک شرکت نظافتی تماس بگیرید. سعی نکنید که یک تنه به دنبال مدیریت همه مشکلات باشید و زمانی که می توانید در کنار خانواده و عزیزانتان باشید را از دست بدهید. بهتر است زمان اندکی که برایتان باقی میماند را صرف کارهایی کنید که دوست دارید، نه نظافت منزل!

نمی توانید بعضی از آلودگی ها را به سادگی تمیز کنید

گاهی ممکن است علاوه بر نظافت خانه به نظافت ساختمان و مشاعات هم نیاز داشته باشید. امروزه اکثر خانه ها به صورت آپارتمان هستند و قطعا برای شما سخت است که همه طبقات یا حتی طبقه ای که خودتان در آن زندگی می‌کنید را به صورت حرفه ای تمیز کنید. بنابراین می‌توانید با کمک گرفتن از نیروهای شرکت خدمات بخواهید تا به شما در تمیز کردن ساختمانتان کمک نمایند و خودتان تنها درون منزل را تمیز کنید.

خانه، شما را مریض کرده است؟

آیا فضای خانه باعث شده که مرتب سرفه و عطسه کنید؟ آیا شب‌ها که دراز می کشید، دماغتان می گیرد و نمی توانید راحت نفس بکشید؟

همه اینها نشانه هایی از وجود گرد و غبار، مواد آلرژی زا و ذرات ریز دیگر است و اگر خانه در این حالت قرار دارد، به یک نظافت درست و حسابی نیاز دارد. حضور یک گروه نظافتچی حرفه ای مساوی با از بین رفتن گرد و غبار و مواد آلرژی زا است و لازم نیست نگران باقی ماندن نشانه های آلودگی باشید.

مدتی است که نظافت اساسی خانه را پشت گوش انداخته اید

ممکن است نظافت خانه خود را به علت مشغله ای که دارید پشت گوش انداخته باشید و اکنون مهمانی سر زده داشته باشید، در اینصورت وقت شما کم است و احتمالا نمی‌دانید از کجای خانه برای تمیزکاری شروع کنید. نگران نباشید می توانید از خدمات نظافت فوری منزل شرکت های خدماتی استفاده نمایید تا فورا در محل شما حاضر شوند و اقدام به تمیزی خانه تان نمایند و آلودگی هایی که به مدت طولانی بر روی وسایل شما جمع شده اند را به سرعت با مواد مخصوص تمیزکاری، تمیز نمایند.

بزرگ شدن خانواده

شاید زمانی بود که وقت و حوصله صرف زمان روی نظافت خانه را داشتید، اما خانواده در حال بزرگ شدن است. با حضور بچه های بیشتر در خانه، نظافت و مرتب کردن همه چیز سخت تر می‌شود. یک چیز یا نقطه را تمیز می کنید و مجددا همه چیز به هم می ریزد. اگر با این موضوعات دست و پنجه نرم می کنید، باید به اسخدام نظافتچی فکر کنید.

در دوره ریکاوری بعد از یک عمل هستید

در حالتی که در دوره ریکاوری بعد از یک عمل یا مشکل خاصی هستید که امکان فعالیت های جسمانیتان را محدود کرده، کمک خواستن از یک شرکت خدماتی ضروری می‌شود. به جای آنکه به خودتان برای نظافت منزل فشار بیاورید و دستورات پزشک را زیر پا بگذارید، بهتر است از یک نظافتچی حرفه ای کمک بگیرید.

با شرکت درباره برنامه نظافت منزل تا زمانی که خودتان از رختخواب بلند شوید و کارهایتان را انجام دهید، صحبت کنید.

مهمان دارید

اگر منتظر مهمان هایتان هستید و زمان کافی را برای نظافت منزل ندارید، بهتر است یک شرکت خدماتی را خبر کنید. وقتی مهمان دارید، باید خانه را دو برابر حالت عادی تمیز کنید. به خصوص اگر مهمان مهمی داشته باشید یا بخواهید مجلسی با چندین مهمان برگزار کنید نظافت تمام نقاط خانه حتی نظافت راه پله نیز اهمیت پیدا می‌کند. مسئولیت این کارها را به گروه نظافتچی بسپارید و از همنشینی با دوستانتان لذت ببرید.

باید جاهایی که تمیز شده را مجددا تمیز کنید

فکر کنید که کل عصر یا کل روز را صرف نظافت منزلتان کرده اید؛ پنکه و قفسه را گردگیری کردید، جارو و دستمال کشیده اید و هر گوشه و کناری را تمیز کرده اید. نهایتا تا تصمیم به نشستن می گیرید، حس می کنید که خانه به اندازه کافی تمیز نشده است. اگر بعد از تمیز کردن خانه هم فکر میکنید که باید خانه را تمیز کنید، شاید باید کار را به یک نظافتچی حرفه ای بسپارید. حس شما ممکن است به دلیل چیزهایی باشد که از دست شما بر نمی آید و به ابزار و مواد به خصوصی نیاز داشته باشد.

کمبود انگیزه

مشکل شما شاید فقط به خاطر مشغله های زیاد نباشد و نداشتن انگیزه هم در عدم نظافت منزل موثر باشد. اگر کل هفته را کار کنید، احتمالا انرژی آخر هفته را نمی خواهید صرف گرد گیری و تمیزکاری کنید. و این موضوع زمانی که خانه بزرگی داشته باشید، خودش را بیشتر نشان می دهد و همه کاری که باید بکنید، استخدام نظافتچی است.

تعمیرات خانه

تعمیر و بازسازی خانه (به خصوص اگر یک بازسازی اساسی باشد)، زندگی در خانه را سخت می‌کند. گستردگی بازسازی خانه با غلظت گرد و غباری که باید تحمل کنید، رابطه مستقیم دارند. اگر در حال بازسازی خانه هستید و زمان زیادی را صرف گردگیری، شست و شو و جارو کردن خانه می کنید، شاید وقتش رسیده که از یک نظافتچی حرفه ای کمک بگیرید. این موقعیت به سرعت خسته کننده می‌شود و بعد از گذشت مدتی خواهید دید که زمانی برای استراحتتان در نظر نگرفته اید.

آسیب ناشی از آب

مدیریت اوضاع بعد از بروز یک حادثه طبیعی ساده نیست و گاهی می تواند گیج کننده باشد. سیل یکی از مواردی است که باعث می‌شود به کمک یک نظافتچی مجرب نیاز پیدا کنید. ترکیدگی لوله و کثیفی خانه هم چیزی از سیل کم ندارد و برای مدیریت این مشکل هم احتمالا به کمک کسی نیاز خواهید داشت. شاید لازم باشد که پول بیشتری را برای این شرایط پرداخت کنید، اما باور کنید که به رفع استرس و مشکلاتش میارزد.

حیوان خانگی دارید

همه، حیوانات خانگیشان را دوست دارند و به آنها به چشم یکی از اعضای خانواده نگاه می کنند، اما باید قبول کنیم که نظم و نظافت خانه با حضور آنها به هم می خورد. در واقع سگ و گربه یکی از دلایل اصلی نیاز یک خانه و خانواده به نظافت های دوره ای (معمولا هفتگی) است.

ریزش مو و گیر کردن آن در فرش و مبلمان یا بهم ریختگی های حیاط برای کسانی که حیوان خانگی دارند، عادی است. حتی تمیزترین و بی مو ترین سگ و گربه هم باعث بهم ریختگی خانه می‌شود و باید آن را در انتخاب یک نظافتچی در نظر بگیرید.

کلا فرد مرتب و تمیزی نیستید

اینکه آدم مرتب و منظمی نباشید، چیز خجالت آوری نیست؛ افراد بسیاری به همین دلیل از کمک یک نظافتچی حرفه ای کمک می گیرند، زیرا هیچوقت یاد نگرفته اند که دور و بر خودشان را مرتب و تمیز کنند. افراد نامرتبی که خانه های مرتبی دارند، احتمالا از کمک های هفتگی یک فرد مرتب استفاده می کنند. اگر عادت ندارید که جارو بکشید، گردگیری کنید و دستی به سر و گوش خانه بکشید، احتمالا به حضور دوره ای یک نظافتچی حرفه ای نیاز خواهید داشت.

سبک زندگی خانواده

به کارهایی فکر کنید که انجامش برای خانواده شما لذتبخش است؛ اگر اغلب زمانتان را در بیرون از خانه سپری می کنید و فقط برای خوابیدن به خانه می روسید، شاید نیاز خاصی به نظافت جدی خانه نداشته باشید. اما اگر پفیلای فیلمهای شبانگاهی همیشه آماده است و می خواهید زمانی را با خیالی راحت و در محیطی سالم بگذرانید، احتمالا باید دقت بیشتری به اطرافتان داشته باشید. شاید چند کودک قد و نیم قد دارید و آرد زیادی در فرایند پختن کیک به این طرف و آن طرف ریخته است. برای تصمیم گیری درباره استفاده از خدمات شرکت های نظافتی، بهتر است به سبک زندگی و اوقاتی که در خانه می گذرانید، فکر کنید.

وقتش رسیده که از خدمات نظافت منزل استفاده کنید

اگر با هر یک از موارد بالا در خانه خود مواجه هستید، وقت استخدام نظافتچی منزل رسیده است. نتیجه حضور یک نظافتچی حرفه ای، یک خانه تمیز و عاری از هر گونه الودگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها