مشاور ستاد توسعه زیست فناورری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت:

حمایت همه جانبه دولت از طرح های زیست فناورانه سلامت در هرمزگان

نشست مشاور ستاد توسعه زیست فناورری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در راستای حمایت و توسعه طرح های زیست فناورانه سلامت برگزار شد.
نشست مشاور ستاد توسعه زیست فناورری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در راستای حمایت و توسعه طرح های زیست فناورانه سلامت برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۶۸۳۱

هرمزگان-جام جم انلاین-نشست مشاور ستاد توسعه زیست فناورری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در راستای حمایت و توسعه طرح های زیست فناورانه سلامت برگزار شد.

 

مشاور ستاد توسعه زیست فناورری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: یکی از مهمترین برنامه های ستاد برای گسترش زیست فناوری در استان های کشور است؛ در این برنامه سعی شده ضمن جلوگیری از تمرکز زدایی بر همکاری معاونت علمی و شرکت های فناور و فناورانه ای که در این دانشگاه وجود دارد تاکید شود.

 

مهندس روان پرور افزود: امیدواریم بتوانیم با قالب ها و ابزارهایی که در اختیار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است توسعه زیست فناوری در مراکز تحقیقاتی استان به ویژه این مرکز کمک کنیم.

 

وی اظهار کرد: برنامه های بسیار خوبی برای توسعه زیست فناوری حوزه سلامت و امنیت غذایی در استان هرمزگان پیش بینی شده است؛ در بحث فناوری های اکوسیستم های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و بخش های زیر مجموعه پتانسیل ها و مراکز تحقیقاتی بسیار خوبی دارند.

 

روان پرور بیان کرد: در واقع در حال حاضر اجزای اکو سیستم در دانشگاه ناقص است و منابع انسانی محدودی در برخی از قسمت ها وجود دارد؛ نیازمند بخش خصوصی و شتاب دهنده قوی تری هستیم که در حوزه سلامت بتوانند فعالیت کنند؛ امیدواریم اعضای هیئت علمی و دانشجویانی که دارای طرح های پژوهشی هستند یا در قالب استارتاپ فعالیت می کنند بتوانند فرایند تجاری سازی محصولاتشان و توسعه کسب و کارشان به خوبی انجام دهند.

 

مشاور ستاد توسعه زیست فناورری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد: به دنبال این هستیم که با ایجاد هماهنگی بین ارگانهای مختلف یک شتاب دهنده ای تاسیس شود و فرایند توسعه کسب و کار استارتاپ ها و طرح های پژوهشی تسهیل گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها