استاندار هرمزگان در پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار از تلاش فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۳۷۵۷۶۵

هرمزگان-جام جم انلاین- استاندار هرمزگان در پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار از تلاش فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی قدردانی کرد.

 

در متن این پیام آمده است:

 

السلام علیک یا قتیل العبرات یا اباعبدالله

 

تقارن دهم محرم ۱۴۴۴ ه.ق با هفدهم مرداد ۱۴۰۱ه.ش نشانه ی مهمی است برای تفکر در ابعاد رسانه ای نهضت امام حسین(ع) و مرور درس ها و سرمشق های جاودانگی اش.

 

در زمانه ظهور فناوری های سایبری که گرد کهنگی یا نابودی بر تعاملات رسانه ای پیشین پاشیده، تداوم فراگیر و گیرایی جهانی مکتب حسینی معجزه ی شگرف ارتباطات قلمداد می شود.

 

رسانه قدرتمندی که در اکوسیستم محرم همچنان جریان ساز دین و اخلاق و آزادگی است.

 

بدون تردید مطالعه و تعمق در روش ها و منش های گفتمانی امام حسین(ع) و پیروان راستین او از گذشته تا امروز می تواند مهمترین رهیافت اهالی رسانه باشد در راستای عمل به "فریضه جهاد تبیین" و تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و عینیت بخشی موثر به مفاهیم رسالت رسانه.

 

اینجانب ضمن تسلیت عاشورای حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی از تلاش و سختکوشی اصحاب رسانه استان در حوزه اطلاع رسانی،آگاهی بخشی، مطالبه مطلوب حقوق عامه و انتقاد سازنده و تسهیلگر، صمیمانه قدردانی می کنم.

 

امیدوارم به یاری خداوند متعال و همراهی اندیشه و قلم و قدم‌هایتان، مسیر پیشرفت توام با عدالت هرمزگان روشن‌تر و هموارتر شود. ان شالله

مهدی دوستی
استاندار هرمزگان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها