مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز

برگزاری آیین یوم‌العباس در البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: آیین سوم العباس همزمان با روز تاسوعا از چهارراه هفت تیر به سمت میدان بلال و از آنجا تا امامزاده حسن (ع) ادامه پیدا خواهد کرد
کد خبر: ۱۳۷۵۲۲۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

مهدی ولایی برحق در حاشیه جلسه شئونات مذهبی استان البرز که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام محرم الحرام، افزود: زائرین و عزاداران حضرت سید و سالار شهیدان مورد توجه و نگاه خاص آن حضرت قرار خواهند گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تجلیل ایشان از برگزاری مراسم مردمی و با شکوه عید غدیر، گفت: در نظر داریم آیین یوم العباس را با حضور حداکثری مردم در استان البرز برگزار کنیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه باید از ظرفیت اقوام در این تجمع بهره ببریم، ادامه داد: این آیین همزمان با روز تاسوعا از چهارراه هفت تیر به سمت میدان بلال و از آنجا تا امامزاده حسن (ع) ادامه پیدا خواهد کرد.

ولایی برحق با اشاره به اینکه در این میان راه اندازی و ایجاد ۶۰ موکب در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این میان هیئات قومیت‌های مخلتف، تعزیه خوانی، بانوان، عفاف و حجاب، سه ساله ها، شیرخوارگان، هنرمندان و... نقش ایفا خواهند کرد.

به گفته این مسئول صاحبان موکب‌ها از هیئات شناسنامه دار خواهند بود وافراد ناشناس در این راستا نقشی نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه طی این آیین میزبان اتباع نیز خواهیم بود، افزود: در این خصوص پلیس امنیت، نیروی انتظامی و پلیس راهور به ایجاد آرامش و امنیت فضا کمک کنند.

ولایی بر حق در پایان به اهمیت نشر خبر و دعوت مردم برای حضور در این برنامه توسط اصحاب رسانه و صدا و سیما تأکید کرد و افزود: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همواره در ایجاد موقعیت‌های پررنگ فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

http://jamejamonline.ir

newsQrCode
برچسب ها: محرم البرز عباس
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها