همایش مستر کلاس آپدیت لیزر،هایفو و لاغری ویژه پزشکان برای اولین بار به همت موسسه نامدار مهارت کیهان به مدیریت دکتر روح الله اعتمادی فر و آموزشگاه مه بان با مدیریت مهندس مهدیه حاج ملک برگزار شد .
همایش مستر کلاس آپدیت لیزر،هایفو و لاغری ویژه پزشکان برای اولین بار به همت موسسه نامدار مهارت کیهان به مدیریت دکتر روح الله اعتمادی فر و آموزشگاه مه بان با مدیریت مهندس مهدیه حاج ملک برگزار شد .
کد خبر: ۱۳۷۴۶۶۴

 

هرمزگان-جام جم انلاین-همایش مستر کلاس آپدیت لیزر،هایفو و لاغری ویژه پزشکان برای اولین بار به همت موسسه نامدار مهارت کیهان به مدیریت دکتر روح الله اعتمادی فر و آموزشگاه مه بان با مدیریت مهندس مهدیه حاج ملک برگزار شد .


مدیر آموزشگاه مه بان در جمع خبرنگاران ،هدف از برگزاری این همایش را به روز رسانی داده های پزشکی ، جلوگیری از سفرهای کاری جهت کسب دانش وصرفه جویی در زمان، آشنایی پزشکان با دستگاه هایی که مجوز وزارت بهداشت دارند و همچنین جذب توریست درمانی اعلام کرد.


مهدیه حاج ملک با بیان این که وقتی پزشکی در حوزه زیبایی و مراقبت از پوست کار می کند باید باشیوه های به روز دنیا آشنا باشد اظهار کرد:

پزشکان ما وقتی این آموزش ومهارت های لازم را فرا بگیرند می‌توانند با انجام تبلیغات بیمارانی از استانهای همجوار و همچنین با جذب بیماران از حوزه خلیج فارس به این استان می‌توانند کارآفرینی کنند و گردش مالی خوبی را در استان ایجاد کنند .

 

حاج ملک یکی از دلایل برگزاری این کلاس ها را مشخص کردن حد و مرز پزشکان و سالن های زیبایی در امر زیبایی و مراقبتی پوست اعلام کرد.

 

وی اظهار کرد:باید بگویم که سالن داران علم آناتومی و پزشکی ندارند و ممکن است ناخواسته باعث ایجاد ضرر های جبران ناپذیری بر روی بیماران شوند.
وی با بیان این که تا کنون برای برگزاری دوره های آموزشی در استان بصورت قانونی با مشکل مواجهه بودیم افزود: به همراه همسرم دکتر دکتر روح الله اعتمادی فر،موسسه نامدار مهارت کیهان را با مجوز وزارت بهداشت و همچین آموزشگاه مه بان را با مجوز فنی و حرفه ای راه اندازی کردیم که هم بتوانیم برای مردم عادی و هم جامعه پزشکان کلاس ها و دوره های مفیدی برگزار کنیم.

 

وی ادامه داد:این کلاس ها در ۲ سطح کلاس های مراقبین پوستی و آرایشگاهی و همچنین کلاس های ویژه پزشکان با هماهنگی و نظارت نظام پزشکی برگزار می گردد.

 

وی با اشاره به این که پوست چهارمین صنعت پولساز در دنیا است اضافه کرد: شرکت در کلاس های مراقبتی و پاکسازی پوست و پاکسازی پوست برای عموم بانوان آزاد است و هیچ محدودیتی ندارد.

 

وی تاکید کرد: شرط شرکت در کلاس ها و دوره های ویژه پزشکان داشتن کارت نظام پزشکی است.

 

گفتنی است باتوجه به وقوع سیل و آماده باش بودن پزشکان ،حدود ۱۰۰ نفر پزشک در این همایش یک روزه حضور یافته و سوالات خود را از مدرس این دوره آموزشی که یکی از متخصصین پوست تراز اول کشور بود پرسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها