خرم آباد-جام جم آنلاین- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه حفظ امنیت جانی مردم مهم‌ترین وظیفه ما است، گفت: در همین راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی باید بسیج شوند
خرم آباد-جام جم آنلاین- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه حفظ امنیت جانی مردم مهم‌ترین وظیفه ما است، گفت: در همین راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی باید بسیج شوند
کد خبر: ۱۳۷۴۶۲۳
به گزارش جام جم آنلاین لرستان احمدرضا دالوند در جلسه ستاد مدیریت بحران الیگودرز با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و نیز جان‌ باختن تعدادی از هم‌استانی‌ها در وقوع سیل این شهرستان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌ هواشناسی پیش‌بینی می‌کردیم که در استان حادثه اتفاق بیفتد بنابراین جلسه ستاد بحران تشکیل و مصوبات آن به دستگاه‌ها ابلاغ شد.
وی با اشاره به اینکه در لرستان شاهد حوادث طبیعی زیادی هستیم، افزود: بنابراین باید به‌درستی با آن‌ها برخورد کرد تا از مسائل و مشکلات پیشگیری شود.
دالوند بیان کرد: با وجود اینکه سازمان جهادکشاورزی، میراث فرهنگی و اداره کل تربیت‌بدنی هشدارهای لازم را دادند اما متأسفانه باز شاهد جان باختن ۵ تن از هم‌استانی‌ها در این سیل بودیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه در حادثه اخیر، ادارات استان و شهرستان‌ها باید با جدیت تمام اقدام کنند، اضافه کرد: اقدامات ارگان‌های اجرایی بایستی عملیاتی و میدانی باشند.
وی با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها به‌ویژه پتانسیل نیروی انسانی همه دستگاه‌ها استفاده شود، ادامه داد: ارگان‌ها تمامی امکانات خود را در اختیار مدیران شهرستان‌ها قرار دهند تا از مشکلات این حوادث تا حدممکن پیشگیری شود.
دالوند با تأکید بر اینکه باید به‌صورت جدی با مراکز گردشگری که به هشدارها و مصوبات ستاد بحران توجه نکرده‌اند برخورد شود، افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، امشب مناطق شمالی استان تحت تأثیر این شرایط جوی قرار می‌گیرند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بیان کرد: همچنین طی روزهای آینده جنوب و جنوب شرقی استان تحت تأثیر این سامانه قرار خواهد گرفت بنابراین تمامی دستگاه‌ها باید بسیج شده تا از حوادث ناگوار احتمالی جلوگیری شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها