کشور ما یک کشور درحال‌توسعه است. در چنین کشوری، محصولات مرتبط با صنعت و ساخت‌وساز، اهمیت بسیار بالایی دارند. در صنایع برقی، انواع سیم و کابل، نمونه‌هایی از این محصولات هستند. در این راستا بسیار مهم است که محصولات باکیفیت در دسترس بخش‌های توسعه‌ای کشور از بسیار خرد تا کلان قرار بگیرد. شرکت اعتماد کابل البرز، یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع سیم و کابل است که از زمان شروع به کارش تاکنون، قدم‌های مهمی در این راستا برداشته است.
کشور ما یک کشور درحال‌توسعه است. در چنین کشوری، محصولات مرتبط با صنعت و ساخت‌وساز، اهمیت بسیار بالایی دارند. در صنایع برقی، انواع سیم و کابل، نمونه‌هایی از این محصولات هستند. در این راستا بسیار مهم است که محصولات باکیفیت در دسترس بخش‌های توسعه‌ای کشور از بسیار خرد تا کلان قرار بگیرد. شرکت اعتماد کابل البرز، یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع سیم و کابل است که از زمان شروع به کارش تاکنون، قدم‌های مهمی در این راستا برداشته است.
کد خبر: ۱۳۷۳۵۵۸

در این مقاله به معرفی محصولات این برند و شرکت تولیدکننده‌اش در کشورمان خواهیم پرداخت و توضیح خواهیم داد که چرا می‌توان اعتماد کابل البرز را بهترین تولیدکننده سیم و کابل در ایران قلمداد کرد. با ما همراه باشید و با یکی از برترین تولیدکنندگان ایرانی در این زمینه آشنا شوید.

سابقه اعتماد کابل البرز

نیاز کشور به تولیدات داخلی در زمینه سیم و کابل سبب شد که شرکت اعتماد کابل البرز در سال ۱۳۹۱ کار خود را با ظرفیت اسمی ۲۰۰۰ تن در سال شروع کند. هدف این شرکت، تولید محصولات باکیفیت با تنوع بالا و نیز فروش شفاف و تعدیل قیمت‌ها در این زمینه، نسبت به محصولات وارداتی بوده است.

این شرکت، پس از تنها سه سال فعالیت، توانست به بیش از ۹۰ درصد از توان تولید خود دست پیدا کند و به‌این‌ترتیب به یکی از تأمین‌کنندگان اصلی سیم و کابل در کشور ما بدل شود. محصولات این شرکت ازجمله انواع کابل افشان و سیم و کابل، دارای تأییدیه‌های متعدد از سازمان‌های داخلی و خارجی هستند. برخی از مهم‌ترین این تأییدیه‌ها عبارت‌اند از:

  • نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران

  • تأییدیه‌های متعدد از سازمان‌های توزیع برق استان‌های مختلف ازجمله تهران، البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان و مازندران

  • گواهی ISO9001:2008 از کشور آلمان

  • گواهی ISO10004:2012 از کشور آلمان

  • گواهی ISO9001:2015 از سازمان TUV آلمان

  • گواهینامه کیفیت کالا از وزارت نیرو

کیفیت تولیدات اعتماد کابل البرز

همان‌طور که گفتیم، اعتماد کابل البرز، هدف خود را تولید محصولات باکیفیت و تأمین نیاز کشور در این زمینه تعیین کرده است. بررسی‌ها و مقایسه محصولات این برند با رقبایش، نشان از موفقیت این شرکت در تحقق این هدف دارد. گواهی‌نامه‌های متعدد ذکرشده در بخش قبل نیز مؤید این موضوع هستند. در این راستا اعتماد کابل البرز از راه‌کارهای زیر در جهت رسیدن به کیفیت موردنظر خود بهره می‌برد.

  • به‌کارگیری به‌روزترین دستگاه‌ها. چه در زمان شروع به فعالیت و چه در زمان حاضر، اعتماد کابل البرز با واردات دستگاه‌های خط تولید خود از کشورهای توسعه‌یافته و نیز نگهداری اصولی و ارتقاء منظم آن‌ها کیفیت تولیدات خود را نیز بالا نگه داشته است.

  • به‌کارگیری نیروی متخصص. اعتماد کابل البرز در تمامی بخش‌های خود از تولید گرفته تا توزیع و فروش از دانش و تجربه نیروهای متخصص، آموزش‌دیده و متعهد بهره می‌برد.

  • به‌کارگیری استانداردهای روز. تولید محصولات صنعتی، نیازمند رعایت استانداردهای مشخصی است که از سوی پیشروهای هر صنعت تعیین می‌شود. برخی از این استانداردها اجباری هستند؛ اما تفاوت تولیدکنندگان در رعایت استانداردهای کیفی سطح بالاتر و غیراجباری است که اعتماد کابل همواره به آن‌ها توجه داشته است.

  • تیم تحقیق و توسعه قوی. اعتماد کابل البرز، بخش بزرگی از بودجه خود را به ایجاد و توسعه تیم تحقیق و توسعه خود اختصاص داده است. به‌این‌ترتیب، این شرکت از سطح یک تولیدکننده دنباله‌روی صنعت، خارج‌شده و خود، بدل به یک پیشرو در این صنعت در کشور ما شده است؛ تا جایی که محصولات خود را به برخی کشورهای همسایه نیز صادر می‌کند.

  • استفاده از مواد اولیه باکیفیت. در صنعت سیم و کابل، کیفیت رسانایی هادی‌ها و نیز کیفیت عایق و روکش آن‌ها حرف اول را می‌زند. محصولات اعتماد کابل البرز، بیشترین مقاومت را در برابر حریق و آسیب‌های محیطی داشته و درعین‌حال رسانندگی بالایی دارند.

تولیدات اعتماد کابل البرز

تولیدات شرکت اعتماد کابل البرز گسترده است و در زمینه فروش سیم و کابل فعالیت مستمری دارد. در حال حاضر، محصولات این شرکت شامل موارد زیر است:

  • سیم افشان

  • سیم مفتول برق

  • کابل آلومینیومی

  • کابل آنتن و کواکسیال

  • کابل افشان

  • کابل جوش

  • کابل فرمان

  • کابل تلفن

  • کابل شیلددار

  • کابل مفتولی

این محصولات، بدون هالوژن تولیدشده و علاوه بر اینکه دارای کیفیت استاندارد هستند به شکلی اصولی بسته‌بندی شده و به دست مشتری نهایی یا نماینده فروش می‌رسد. هریک از این سیم‌ها و کابل‌ها در ابعاد متفاوتی تولید می‌شوند تا تمامی نیازهای هر پروژه برطرف شوند.

مزایای خرید از اعتماد کابل البرز

علاوه بر کیفیت بالای محصولات اعتماد کابل البرز، خرید از این تولیدکننده، شامل مزایای دیگری نیز می‌شود که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

قیمت مقرون به صرفه

اعتماد کابل البرز، یک تولیدکننده بزرگ در صنعت خود محسوب می‌شود. ظرفیت بالای خط تولید و نیز پشتوانه و برنامه‌ریزی‌های مالی و تجاری قوی، همگی سبب شده‌اند که این شرکت بتواند قیمت‌های خود را به شکلی بسیار رقابتی پایین بیاورد. بااین‌حال باید دقت داشت که کیفیت بالای محصولات، ممکن است قیمت آن‌ها را نسبت به محصولات برخی برندهای دیگر بالاتر ببرد.

قیمت های شفاف

اعتماد کابل البرز به‌صورت روزانه، قیمت انواع سیم و کابل خود را در وب‌سایتش به‌روزرسانی می‌کند. به‌این‌ترتیب، شفافیت خرید و قیمت‌ها برای مشتری افزایش می‌یابد. به‌واسطه همین سیاست، اعتماد کابل توانسته است مشتریان بزرگ و وفاداری در بدنه صنعت کشور برای خود داشته باشد.

فرآیند فروش آسان و سریع

کارشناسان فروش اعتماد کابل البرز به‌صورت تلفنی یا از طریق شبکه‌های اجتماعی این شرکت، پاسخگوی نیازها و سؤالات مشتریان فروشگاه اینترنتی این شرکت هستند. فرآیند فروش از این وب‌سایت بسیار ساده بوده و تنها به ارائه اطلاعات ضروری نیاز دارد.

علاوه بر این، سرعت ارسال کالا با توجه به توان تأمین این شرکت بالاست. سفارشات تهران در کمتر از ۲۴ ساعت و سفارشات شهرهای دیگر نیز در کمتر از ۷۲ ساعت کاری به دست مشتری خواهند رسید. اعتماد کابل البرز برای ارسال سفارشات از روش‌های مطمئنی مانند پست، باربری و تیپاکس استفاده می‌کند.

تنوع بالای محصولات

درصورتی‌که پروژه‌ای بزرگ در دست دارید، نیاز شما تنها به یک یا دو مدل سیم و کابل نخواهد بود. اعتماد کابل البرز با تنوع بالای محصولاتش می‌تواند تمامی نیازهای شما را به‌صورت یکجا برطرف کرده و در وقت و هزینه ارسال شما نیز صرفه‌جویی کند.

مشاوره خرید و مطالب آموزشی

درصورتی‌که در خرید کابل و سیم موردنیاز خود شک دارید، کارشناسان اعتماد کابل البرز به‌صورت رایگان شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد. علاوه بر این با مراجعه به بخش وبلاگ فروشگاه اینترنتی این شرکت می‌توانید، دانش خود را در خصوص انواع سیم و کابل و ویژگی‌ها و کاربردهایشان بالا ببرید.

خدمات پس از فروش

به گواه نظرات کاربران وب‌سایت اعتماد کابل البرز، این شرکت خدمات پس از فروش باکیفیت و منصفانه‌ای بر روی تمامی محصولات خود ارائه می‌دهد. این شرکت، خدمات پس از فروش را بخشی از برنامه وفادارسازی مشتریان خود دانسته و کیفیت محصولاتش را نیز به این وسیله ثابت می‌کند.

تماس با اعتماد کابل البرز

درصورتی‌که ساکن تهران هستید و قصد خرید حضوری از اعتماد کابل را دارید، باید به دفتر فروش این شرکت در خیابان لاله‌زار جنوبی، پاساژ اقتصاد، طبقه اول واحد ۶ مراجعه کنید. علاوه بر این، اعتماد کابل در بسیاری از شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش است که با مراجعه به وب‌سایت این شرکت و کلیک بر روی بخش نمایندگان، می‌توانید آدرس و ‌شماره تلفن نمایندگی این شرکت در شهر خود را پیدا کنید. همچنین با تماس با شماره ۰۲۱۳۳۱۱۶۷۸۸ می‌توانید با کارشناسان فروش این شرکت، صحبت کنید.

سخن آخر

شرکت اعتماد کابل البرز، یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان انواع سیم و کابل در کشور ماست که نزدیک به ۱۰ سال از فعالیتش می‌گذرد. محصولات این شرکت با دریافت نشان‌های متعدد ملی و بین‌المللی، کیفیت خود را ثابت کرده و به برخی کشورهای همسایه صادر نیز می‌شوند. قیمت‌های رقابتی، سرعت در ارسال و خدمات پس از فروش باکیفیت از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی این شرکت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها