سارق خانه فرهاد مجیدی دستگیر شد

گل به خودی دزد استقلالی

مردی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران راز دستبرد دزدان حرفه‌ای به خانه فرهاد مجیدی را فاش کرد و یکی از دزدان را لو داد. سارق دستگیر شده می‌گوید استقلالی دو آتشه است و اگر می‌دانست خانه مورد سرقت متعلق به فرهاد مجیدی است به آنجا دستبرد نمی‌زد.
کد خبر: ۱۳۷۳۱۴۷
به گزارش جام جم آنلاین ، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه نهم بهمن سال گذشته فرهاد مجیدی مربی سابق باشگاه استقلال در تماس با پلیس از دستبرد سارقان به خانه‌اش در محله نیاوران تهران خبر داد. با حضور تیم پلیسی در محل، مشخص شد زمانی که او از طبقه اول خانه خود به خانه مادرش در طبقه دوم ساختمان رفته، دزدان وارد خانه شده و به آنجا دستبرد زده‌اند.

در بررسی خانه نیز لنگه کفش مردانه‌ای یافتند که فرهاد مجیدی اعلام کرد متعلق به او نیست. همین باعث شد ماموران احتمال دهند لنگه کفش متعلق به سارق است. با توجه به قطع بودن دوربین‌های مداربسته خانه، ماموران به بررسی دوربین‌های مداربسته خانه همسایه‌ها پرداخته و متوجه دو مرد شدند که وارد خانه شده و دقایقی بعد با گاوصندوق خانه شاکی بیرون آمدند.

با تحقیق از شاکی مشخص شد، علاوه بر اسناد و مدارکش، حدود دو میلیارد تومان اموال قیمتی در گاوصندوق خانه بوده است.

با دستور مرتضی رسولی، بازپرس پرونده تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا این‌که معلوم شد به خانه‌های دیگری در شمال و شمال‌غرب تهران نیز مشابه با این شیوه دستبرد زده شده و اموالی، چون سکه، طلا، ارز‌های خارجی، ساعت‌های گرانقیمت و... با ارزشی بین ۲ تا ۵ میلیارد تومان به سرقت رفته است.
بررسی‌ها ادامه داشت تا این‌که هفته گذشته مردی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران رازی را فاش کرد که پلیس در حل آن ناموفق بود. او مدعی شد یکی از دوستانش به نام مهرداد برای او تعریف کرده که خانه فرهاد مجیدی را سرقت کرده و با پول‌های سرقتی به کیش رفته است. با شناسایی هویت سارق، ماموران او و سپس همدستش به نام شهروز را دستگیر کردند. در بازرسی از خانه آن‌ها اموال سرقتی از جمله ساعت‌های گران‌قیمت همراه ابزار سرقت کشف شد. مهرداد در بازجویی‌ها مدعی شد با همدستی دو نفر دیگر از دوستانش به خانه فرهاد مجیدی دستبرد زده و شهروز در سرقت از خانه‌های دیگر با او همدست بوده است. برای متهمان از سوی بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران قرار قانونی صادر شد و تحقیقات برای بازداشت بقیه متهمان فراری ادامه دارد.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها