خراسان شمالی ـ جام جم آنلاین ـ استاندار خراسان شمالی ، فراهم کردن بستر اشتغال و معیشت خانواده ها و نگرش جدید در سبک زندگی را از مهم ترین عوامل تحقق جوانی جمعیت عنوان کرد
کد خبر: ۱۳۷۲۳۷۶

‍ استاندار خراسان شمالی صبح امروز در ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  فراهم کردن بستر اشتغال و معیشت خانواده ها و نگرش جدید در سبک زندگی را از مهم ترین عوامل تحقق جوانی جمعیت عنوان کرد و گفت : برای تحقق این موارد همت و تلاش دستگاه های اجرایی متولی الزامی است .
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی دکتر محمد رضا حسین نژاد افزود : اگر دستگاه های اجرایی متولی در مسیر درست فرهنگ سازی و نهادینه کردن موضوع فرزند آوری قدم های موثری بردارند بدون شک دیگر دغدغه جامعه ای سالمند را نخواهیم داشت .
وی رسالت دستگاه های فرهنگی در حوزه فرزندآوری را انجام اقدامات فرهنگی با تاکید بر خلافیت و ایجاد مشوق ها برای خانواده ها دانست و گفت : با حمایت از معیشت خانواده ها ، افزایش امید به زندگی و اعطای تسهیلات می توان در این مسیر به استمرار موضوع جوانی جمعیت استان کمک کرد .
وی تصریح کرد: اگر در حوزه جوانی جمعیت و   ترغیب به فرزند آوری دستگاه های اجرایی متولی فراتر از قانون اقدام کنند می توانیم تجربیات خود را بعنوان استانی الگو در اختیار سایر استانهای کشور نیز قرار دهیم .
دکتر حسین نژاد خاطر نشان کرد: نباید تحت تاثیر تبلیغات سوء کشورهای غربی و سیاه نمایی آنان برای عدم فرزند آوری قرار گرفت چون ملاک عمل ما باید توصیه های اسلام و آموزه های دینی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها