با چشم‌پوشی فرمانداری بر ایرادات حقوقی

محمد عفیفی سرپرست شهرداری چهاردانگه شد

پس از آنکه مصوبه یکماه پیش شورای شهر چهاردانگه در انتخاب محمد عفیفی برای سرپرستی به نتیجه نرسید و انتقادات امام جمعه چهاردانگه در خصوص بلاتکلیفی مدیریت شهری شدت گرفت، شورای شهر چهاردانگه و فرمانداری اسلامشهر با اقدامی عجیب و به استناد استعفای آبان‌ ماه محمد شاکری، رأی به برکناری وی و انتخاب محمد عفیفی دادند.
کد خبر: ۱۳۷۲۲۵۴

چشم‌پوشی روی پرونده‌های تخلفات محمد عفیفی از سویی و عدم توجه به ایرادات حقوقی مصوبه شورای شهر چهاردانگه که به استناد استعفای هشت ماه گذشته محمد شاکری را برکنار و رأی به سرپرستی محمد عفیفی دادند. در هر حال دستگاه‌های نظارتی و امنیتی باید پاسخگوی این تناقض در حکمرانی باشند که چگونه شخصی به دلیل احتمال تخلف و فساد در آینده نمی‌تواند پست بگیرد اما در مقابل شخص دیگر با وجود پرونده‌های تخلف به راحتی بر مسند قدرت می نشیند.

گفتنی است پیش از این نیز آیت الله رئیسی در سخنانی بر عدم استفاده از بانیان وضع موجود در عرصه‌های مدیریتی تأکید کرده بود اما در چهاردانگه به استناد حرف جمعی از افراد، فرمانداری اسلامشهر مطالبه استعفای سرپرست وقت برای حضور یکی از بانیان وضع موجود را مطرح کرد.

حال که نیروهای انقلابی شهر چهاردانگه و مسئولین آن با شعار مصلحت اندیشی، به انتصاب حداقلی ترین گزینه راضی شدند، باید دید شهر چهاردانگه با مدیریت عفیفی چه سرنوشتی را در پیش خواهد داشت. آیا از فرصت درآمدزایی بسیار خوبی که توسط مدیران سابق فراهم شده به خوبی استفاده خواهد کرد یا اینکه مثل دوران مدیریت قبلی خود، شهرداری را با بحران روبرو خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها