کد خبر: ۱۳۷۰۸۹۸

 

اگر اهل سفر به کشورهای قاره آمریکا به‌خصوص کانادا و ایالت متحده باشید قطعاً در جریان هستید که این دو کشور در ایران دارای سفارتخانه فعال نیستند، بنابراین ضروری است که برای انجام کارهای مربوط به اخذ ویزای کانادا باید به کشوری ثالث سفر کنید.

اکثر کارهای مربوط به اخذ ویزا مانند دریافت وقت، آپلود مدارک و ... به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود، اما در مرحله انگشت‌نگاری و ثبت مشخصات بیومتریک و احراز هویت باید به‌صورت حضوری در سفارت حاضر باشید.

پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا در تهران

ازآنجایی‌که برخی کشورها در ایران دارای سفارتخانه نیستند یا طی چند سال گذشته سفارتخانهٔ این کشورها در ایران غیرفعال شده متقاضیان دریافت ویزای کانادا، آمریکا و انگلیس برای اخذ ویزا و اقدامات مربوط به آن باید به کشور دیگری که معمولاً یکی از کشورهای ترکیه، امارات و یا ارمنستان است سفر کنند.

بعد از اینکه مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا را فراهم و هزینه‌های مربوط به مراحل بیومتریک و صدور ویزا را پرداخت کردید از طرف سفارتخانه نامه یا ایمیلی دریافت می‌کنید و شما را برای انگشت‌نگاری دعوت می‌کنند. از تاریخ دریافت نامه تا یک ماه زمان دارید برای انجام انگشت‌نگاری به سفارت مراجعه نمایید. درصورتی‌که تا مدت تعیین شده برای انجام انگشت‌نگاری مراجعه نکنید وضعیت ویزای شما ریجکت شده تلقی می‌شود.

بعد از انجام انگشت‌نگاری و کارهای مربوط به بیومتریک و احراز هویت باید به کشور خود بازگردید. درصورتی‌که مدارکتان کامل باشد، دارای صلاحیت باشید و با اعطای ویزا به شما موافقت شده باشد به شما اطلاع می‌دهند تا پاسپورت خود را به سفارت ببرید تا مهر ویزا روی پاسپورتتان درج شود.

در اکثر مواقع افراد برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه این کار را به شرکت معتبری که کار پیکاپ ویزا در تهران را انجام می‌دهد می‌سپارند تا به‌جای آنها به کشور ثالث مراجعه کرده و پاسپورت ویزا شده‌شان را تحویل بگیرد. 3 هفته تا 1 ماه پیکاپ پاسپورت ممکن است زمان ببرد، پس بهتر است به‌موقع اقدام نمایید و روند و زمان پیکاپ پاسپورت را نیز در نظر بگیرید.

بعد از تحویل پاسپورت به کشور ثالث یک شماره پیگیری به شما داده می‌شود که می‌توانید با واردشدن به سایت VFSGlobal  و پس از واردکردن مشخصات و شماره پیگیری خود مراحل پیکاپ ویزای خود را پیگیری نمایید.

پیکاپ ویزای کانادا

مدارک موردنیاز برای پیکاپ ویزای کانادا در تهران

به دلیل نزدیکی ترکیه با ایران اکثر ایرانیان این کشور را برای انجام خدمات پیکاپ ویزا انتخاب می‌کنند. عده‌ای به دلیل نداشتن فرصت کافی و همچنین صرفه‌جویی در هزینه و وقت گزینه پیکاپ ویزا را انتخاب می‌کنند و اخذ ویزای خود را به یک شرکت معتبر و متخصص در حوزه پیکاپ می‌سپارند.

برای پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه دارابودن مدارک زیر الزامی است:

دو قطعه عکس 7*5 (با مهر لاتین آتلیه)

پرینت ایمیل سفارت

پاسپورت امضا شده

وکالت‌نامه ویزای توریستی

مدارک موردنیاز برای پیکاپ ویزا از امارات و ارمنستان

اصل پاسپورت

مدارک ویزای توریستی

  • یکی از مدارک لازم برای پیکاپ ویزا وکالت‌نامه است. به‌این‌ترتیب وکالت‌نامه یا قراردادی میان شرکتی که کار پیک آپ انجام می‌دهد و مسافر بسته شده و فرد متقاضی کار پیکاپ ویزای خود را به کارگزار مربوطه می‌سپارد.

مزایای پیکاپ ویزای کانادا در تهران

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای پیکاپ ویزا و بخصوص پیکاپ ویزای کانادا این است که شما نیازی به حضور در سفارت خانه یا مرکز VOC ندارید. چه از این بهتر که در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کرده فرد دیگری به‌جای شما در سفارت حاضر شود و کار اخذ ویزای شما را انجام دهد!

یک سفر ساده حتی برای یک روز نیاز به هزینه قابل‌توجهی دارد که با انتخاب اخذ ویزا به روش پیکاپ می‌توانید در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنید.

پیکاپ ویزای کانادا

مراحل اخذ ویزای کانادا

به‌خاطر داشته باشید که قبل از انجام هر اقدامی باید ویزای مناسب خود را انتخاب کنید. اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید طبیعتاً باید ویزای تحصیلی دریافت کنید اگر قصد بازدید از اقوام و دوستان خود را دارید ویزای توریستی کانادا مناسب شما است. عدم تناسب میان ویزای شما و هدفتان از سفر باعث رد شدن درخواست ویزایتان می‌شود.

از مهم‌ترین شرایطی که برای اخذ ویزا احتیاج دارید تاریخچه سفر است. با دارابودن تاریخچه سفر به افسر پرونده اثبات می‌کنید که فردی خوش قول هستید و پس از اتمام مدت ویزا (مانند سفرهای قبلی) به کشور خود باز می‌گردید.

یکی دیگر از مواردی که در اخذ ویزا مهم است دارابودن تمکن مالی است که برای ویزای هر کشوری متفاوت است. با تمکن مالی مناسب شما اثبات می‌کنید که از عهده مخارج سفر خود برخواهید آمد و سربار دولت مقصد نیستید.

همچنین پاسپورت معتبر، بلیت رفت‌وبرگشت و واچر هتل نیز از مواردی است که وجود آنها برای اخذ ویزا به‌خصوص ویزای کانادا  ضروری است.

پس از فراهم‌کردن مدارک موردنیاز باید از سفارت وقت دریافت کنید و در روزی که برایتان تعیین شده است با دردست‌داشتن مدارک برای انجام انگشت‌نگاری و بیومتریک آماده شوید.

دررابطه‌با اخذ ویزای تحصیلی دارابودن مدارک تحصیلی گذشته و ریز نمرات نیز ضروری است.

همان‌طور که گفته شد بسته به هدف شما از سفر برایتان ویزا صادر می‌شود، عدم هماهنگی ویزا و هدف از سفر منجر به رد شدن درخواست ویزایتان می‌شود.

لازم به ذکر است برای اخذ هر نوع ویزای کانادا می‌توانید از خدمات پیکاپ ویزا شرکت قصران گشت استفاده کنید. شرکت قصران گشت پیکاپ ویزای کانادا شما را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها