فرمانده انتظامی استان یزد گفت : ماموران مبارزه با قاچاق مواد مخدر یزد در حین تعقیب و مراقبت با خودروی حامل مواد مخدر که قصد انتقال مواد افیونی به داخل شهر را داشتند درگیر شدند و مامور نیروی انتظامی استان به شهادت رسید .
کد خبر: ۱۳۷۰۴۹۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، عباسعلی بهدانی فرد با بیان این خبر خبر اظهارداشت : ماموران مبارزه با قاچاق مواد مخدر یزد در حین تعقیب و مراقبت با خودروی حامل مواد مخدر که قصد انتقال مواد افیونی به داخل شهر را داشتند درگیر شدند و ستوان سوم جواد زارعی مامور نیروی انتظامی استان بر اثر حادثه پیش آمده جان خود را از دست داد به شهادت رسید .

وی افزود: عروج ملکوتی ستوانسوم «جواد زارعی» از کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد را به خانواده آن مرحوم و همکاران انتظامی استان یزد تسلیت عرض می نمایم بی شک خدمات صادقانه و رشادت های آن مرحوم در مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ و یاد و خاطره او در قلب کارکنان پلیس استان یزد همیشه زنده و جاودانه خواهد ماند.

بهدانی فرد تصریح کرد: در این درگیری ماموران موفق به دستگیری یکی از قاچاقچیان و کشف ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شدند اما متاسفانه ستوان دوم جواد زارعی بر اثر درگیری با قاچاقچیان مجروح و بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد

گفتنی است شهید زارعی متاهل و دارای دو فرزند می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها