خرم آباد-جام جم آنلاین- نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز حل مسئله گرانی یکی از مطالبات به حق مردم است
خرم آباد-جام جم آنلاین- نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز حل مسئله گرانی یکی از مطالبات به حق مردم است
کد خبر: ۱۳۷۰۳۵۹

 به گزاذرش جام جم آنلاین لرستان حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی به مسئله گرانی و گرانفروشی اشاره و بیان کرد: امروز انتظار می‌رود در سطح استان و کلان کشور مبارزه با گرانی و گرانفروشی از مرحله تولید تا مصرف سرلوحه کار همه دستگاه‌های مرتبط قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید برای همه کالاهایی که مردم به آنها نیاز دارند تدابیری اندیشه شود که از تولید تا مصرف قیمت عادلانه داشته باشند، ادامه داد: خواست مردم از دولت و همه مسئولان دست اندرکار مبارزه با گرانی و گرانفروشی است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به مسئله حیاتی آب اشاره کرد و گفت: صرفه جویی آب باید در دستور کار همه مسئولان و به ویژه مردم قرار گیرد.

وی آموزش مصرف صحیح آب و ترویج صحیح آن و توجه به آموزه های دینی را مهم برشمرد و یادآور شد: چگونه مصرف کردن و صرفه جویی آب باید در دستور کار همه مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: آب از مهمترین عوامل حیات بشر است و هیچ کشوری بدون آن نمی‌تواند موفق باشد، از این رو باید مسئله آب در سطح برنامه‌های مطالباتی قرار گیرد.

وی در ادامه به شهادت مصطفی چمران اشاره کرد و ادامه داد: دکتر چمران استاد و دانشمندی بود که از لحاظ علمی در بهترین دانشگاه های جهان تحصیل کرد و می‌توانست یک زندگی مرفهی داشته باشد، اما آمد و در خدمت امام راحل تا آخرین قطره خون در مقابل دشمنان نظام ایستادگی و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شاهرخی بیان کرد: شهادت مصطفی چمران به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده که اساتید ما در گام دوم انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن اسلامی باید شهید چمران را سرلوحه خود قرار دهند.

وی در ادامه به سالروز جنگ مسلحانه منافقین در سال ۱۳۶۰ علیه جمهوری اسلامی اشاره و گفت: ملت ایران همانند روزهای دیگر این روزها را به یاد دارند و منافقین امروز منفورترین افراد نزد ملت ایران هستند.

امام جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی در سال ۵۸ توسط امام راحل، اظهار کرد: تشکیل جهاد سازندگی و بعد از آن جهاد کشاورزی مراحلی از رشد و تحول از جهت کمیت و کیفیت را تا به امروز پشت سر گذاشته است.

وی اضافه کرد: بخش مهمی از امنیت غذایی امروز وظیفه جهاد کشاورزی است.

 امام جمعه خرم‌آباد گفت: تولید محصولات کشاورزی، بیمه آنها، پرداخت تسهیلات لازم، صادرات محصولات کشاورزی بخشی از وظایف جهاد کشاورزی در کشور و در استان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها