امام جمعه ایلام گفت: باتوجه به وجود برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی، دولت، مردم و مسئولان باید با همراهی و همکاری همدیگر بر این معضلات موجود غلبه و ضمن کنترل تورم افسارگریخته، با کسانیکه قدرت خرید مردم را پایین آورده اند، برخورد جدی و قانونی اعمال کنند.
کد خبر: ۱۳۷۰۳۴۵
به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا ؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام گفت: دشمنان ایران اسلامی با سیاه نمایی و برجسته سازی مشکلات و دامن زدن به چالش ها سعی می کنند ایران را کشوری غرق شده در مشکلات و آماده فروپاشی نشان دهند.
 
 وی ادامه داد: در حالیکه فجایع و مشکلات بسیار بزرگی در اسرائیل و آمریکا روی می دهد که رسانه های غربی یا به آن نمی پردازند یا گذرا از آن عبور می کنند، اما مسائل مربوط به ایران را بزرگ و غیرواقعی نشان می دهند.
 
وی افزود: به عنوان مثال در آمریکا دانش آموزان برای ایمنی در برابر حوادث تیراندازی مجبور به پوشیدن جلیقه های ضدگلوله شده اند که اگر این موضوع در ایران رخ می داد، سردمداران استکبار و رسانه های آنها کشور ما را به نقض امنیت کودکان محکوم می کردند.

خطیب جمعه ایلام اضافه کرد: علاوه بر رسانه های معاند برون مرزی، برخی از رسانه های داخلی نیز خواسته یا ناخواسته در جبهه دشمن قلم می زنند و به اخبار منفی و مشکلات موجود بیشتر از نقاط قوت می پردازند،  در حالیکه باید خط مشی این رسانه ها در راستای منافع کشور و بیان نقاط قوت و موفقیت ها داخلی و بین المللی تغییر کند.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه تورم و مشکلات اقتصادی و معیشتی اکنون جهانی شده است، ادامه داد: اروپا و آمریکا نیز درگیر مشکلات تورمی هستند، اما رسانه های معاند به گونه ای القا می کنند که این گونه مشکلات و مسائل فقط در داخل ایران است و در سایر نقاط دنیا اوضاع بدون مشکل کمبود کالا و تورم است تا حس بدبینی در بین مردم شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: ایران یکی از کشورهای قربانی ترور است که دانشمندان و شخصیت های برجسته زیادی را به‌ علت ترور از دست داده اما جبهه استکبار ایران اسلامی را کشوری تروریست و حامی ترور معرفی می کند و از بیان واقعیت ها پرهیز دارد.
 
حجت‌الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: نکته مهم اینکه دولت باید مدیران لایق، شایسته و جوان را جایگزین مدیران نالایق کند تا اعتماد عمومی نسبت به عملکرد دولتمردان سلب نشود.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها