زندگی فوتبالیست های ایرانی روز به روز لوکس تر می شود

دلبری با ساعت میلیاردی

به عنوان یک یک مخاطب ورزشی شاید هزار بار این جمله را درباره میزان دارایی فوتبالیست ها خوانده و شنیده ایم که «طرف هر چه دارد نوش جانش. در فوتبال زحمت کشیده و حقش است».
کد خبر: ۱۳۷۰۰۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، دارندگی و برازندگی که می گویند همین است دیگر. از الف تا ی زندگی برخی از فوتبالیست ها لوکس و درخشان است.

دیرزمانی نبود که بازیکن وقت تیم سابق پایتخت گفت ماهی 10 میلیون پای لباس خریدن می دهد و کلی با انتقاد روبرو شد.

الان ستاره ها و حتی غیرستاره هایی هستند که نه تنها خیلی بیشتر از این پول پای لباس می دهند بلکه دیگر جزئیات زندگی شان را هم لوکس و دست نیافتنی کرده اند.

برخی از این بازیکنان نه تنها در میدان مسابقه که در زندگی شخصی هم می خواهند ستاره باشند.

اخیرا سردار آزمون و ساعت یک میلیاردی اش خبرساز شدند. ساعت رولکس این لژیونر بایرلورکوزن آلمان با الماس تزئین شده است و زیبایی خیره کننده ای دارد.

اما او تنها لاکچری باز فوتبال ایران نیست. در شرایط بد اقتصادی شاید حتی اشاره به زندگی لوکس برخی از ستاره های فوتبال درست نباشد اما آگاهی از این موارد بد نیست تا بدانیم دقیقا چه در فوتبال ایران می گذرد. شاید نمای لاکچری زندگی برخی از فوتبالیست ها بخشی از روند رو به رشد میزان دستمزدها را نشان بدهد.

ساعت لوکس دارم، پس هستم

یک زمانی ستاره های وطنی ماشین باز بودند اما الان در کنار آن ساعت باز هم شده اند. اکنون ساعت مچی بیش از هر چیزی در فوتبال ایران تبدیل به یک ترند شده است. سردار آزمون اولین ستاره ای نیست که با ساعتی گران قیمت خبرساز می شود. پیش از او ساعت مچی 500 میلیون تومانی علی کریمی سوژه شده بود. رامین رضائیان هم علاقه زیادی به برندهای لوکس ساعت مچی دارد.

اما ساعت بازهای فوتبال ایران گستره قابل توجهی دارد. یک بار هم شایعه شده بود که ساعت مچی مهدی طارمی مهاجم گلزن و ایرانی تیم پورتو یک میلیارد و 800 میلیون تومان ارزش دارد که البته راست و دروغش با راوی است. علیرضا جهانبخش هم هیچوقت از قافله ساعت بازها عقب نمانده است و او نیز علاقه زیادی به برندهای لوکس این کالای تزئینی دارد.

کفش هایم را از من نگیر

کفش های برند هم که دیگر جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ستاره هاست. علی کریمی بازیکن اسبق پرسپولیس علاقه زیادی به پیاده روی دارد و هر چند وقت یکبار نقشه پیاده روی های طولانی خود را در صفحه مجازی اش منتشر می کند. کریمی برای این پیاده روی ها از کفش های بسیار گران قیمتی استفاده می کند که قیمت های عجیب و نجومی برای آنها ذکر می شود که البته راست و دروغ این یکی هم با راوی است. البته در این شکی نیست که کریمی هم از لاکچری باز ترین فوتبالیست هایی به شمار می رود که در ایران شناخته ایم. سرتاسر زندگی این ستاره اسبق تیم ملی مملو از اقلام و اشیای لوکس و گران قیمت است. در این میان تنها چیزی که مدام هر چند وقت یکبار در رسانه ها سوژه می شود و انگار قرار نیست جذاب بودن خود را از دست بدهد ویلای گران قیمتش در لواسان است.

برند میخرم، پس خوش تیپم

فوتبالیست ایرانی به خصوص از نوع ستاره اش حسابی به ظاهر خود می رسد. برای اینکار از هیچ هزینه ای هم دریغ نمی کنند. آراسته بودن و شیک گشتن بخشی از برنامه های روزانه یک فوتبالیست است. قراردادهای میلیاردی می بندند و برای همین برای آنها تقبل کردن هزینه 20 میلیونی جهت خرید یک ست ورزشی و یک دست گرمکن برند اصلا سنگین نیست.

البته صرف پول های میلیونی پای لباس های برند به معنای خوش تیپ بودن یک فوتبالیست نیست. گاهی اوقات نه تنها خوش تیپ نمی شوند که ناهمگون بودن آیتم های پوششی آنها تبدیل به سوژه طنز و شوخی می شود. به هر حال این نکته ثابت می شود که پولدار بودن هم ممکن است یک فرد را خوش تیپ نکند. هر چند خودشان احساس دیگری دارند.

آیفون بازها VS ورتوبازها

مگر می شود فوتبالیست بود و از خریدن گوشی های لوکس و بسیار گران قیمت خودداری کرد؟ از آیفون بازها که بگذریم به برخی از «ورتوبازها» می رسیم که برای خرید این گوشی تا 70 میلیون تومان هم هزینه کرده اند. اصلا اینطور بگوییم که آیفون بازها و ورتوبازها در فوتبال ایران حسابی با هم رقابت دارند.
قدیمی ترین و البته گران ترین گوشی های بازار را می توانید دست فوتبالیست ها ببینید. هزینه ای که پای این گوشی می دهند گاه به اندازه حقوق دو سال یک کارگر است.

کاخ، پنت هاوس و چیزهای دیگر

درباره این یکی اشاره مستقیم نداشته باشیم بهتر است. اما خوب به این روایت ها توجه کنید. فوتبالیست مشهور یکی از تیم های پایتخت در زعفرانیه پنت هاوسی به ارزش 50 میلیارد تومان دارد. یکی دیگر از اساطیر فوتبال ایران خانه ای در الهیه دارد که 750 متر زیربنای آن است و به عبارت بهتر قیمت ندارد.

از کاخ ها و پنت هاوس ها و ویلاهای ستاره ها زیاد شنیده ایم، خیلی زیاد. بگذریم.

مردان پول

باز هم می رسیم به همان جمله ابتدای مطلب، «طرف هر چه دارد نوش جانش. در فوتبال زحمت کشیده و حقش است». اما در این میان چند نکته حائز اهمیت است. تفاخر و به رخ کشیدن مال و منال پدیده ای مذموم و غیرقابل پذیرش است به خصوص وقتی که ستاره محترم با گوشی بسیار گران قیمت و لوکسش درباره وضعیت بد اقتصادی اظهار نظر می کند. اما به وقتش که برسد رفتار بسیار زشتی با طرفدارانش دارد حال چه برسد به اینکه بخواهد خیری از خودش به دیگران برساند.

فلوید می ودر بوکسور شهیر و ثروتمند آمریکایی که به «مرد پول» شهرت دارد علاقه زیادی دارد تا نماهای مختلفی از زندگی لوکس خود را در فضای مجازی به رخ مخاطب بکشاند، از کلکسیون اتومبیل هایش گرفته تا دسته های پول و ساعت و طلا و جواهر. مثل اینکه برخی از فوتبالیست های وطنی هم بدشان نمی آید که یک مرد پول دیگر اینبار در فوتبال ایران باشند.

گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها