با درخواست پیک موتوری آنلاین در تهران یا شهرستان، بسته‌هایتان سریع‌تر و راحت‌تر در سطح شهر جابه‌جا می‌شوند. دیگر لازم نیست نگران دیررسیدن بسته به‌خاطر ترافیک سرسام‌آور باشید.
کد خبر: ۱۳۶۸۲۹۰
درخواست پیک موتوری اسنپ
 


با درخواست پیک موتوری آنلاین در تهران یا شهرستان، بسته‌هایتان سریع‌تر و راحت‌تر در سطح شهر جابه‌جا می‌شوند. دیگر لازم نیست نگران دیررسیدن بسته به‌خاطر ترافیک سرسام‌آور باشید. رانندگان حرفه‌ای پیک موتوری اسنپ از میان انبوه ماشین‌ها می‌گذرند، ترافیک را دور می‌زنند و بسته‌ شما را به دست صاحبش می‌رسانند.  


چرا به پیک موتوری اسنپ می‌گوییم قالیچه سلیمان؟


می‌خواهید بسته‌ای را به دست دوست یا یکی از افراد خانواده برسانید؟ وقت ندارید و از ترافیک هم بیزارید؟ کسب‌وکارتان طوری است که باید مرسوله‌ها را به نقاط مختلف شهر بفرستید؟ خیالتان راحت باشد، چون اسنپ نمی‌گذارد آب در دلتان تکان بخورد. 
پیک آنلاین اسنپ هم مانند خدمات دیگرش برای راحتی بیشتر کاربران طراحی شده است. شمار زیادی از کسانی که به استفاده از خدمات مختلف این سوپراپلیکیشن در طول روز عادت کرده‌اند، نشان‌دهنده محبوبیت اسنپ است. پیک موتوری اسنپ هم از خدمات درجه‌یکی است که مزیت‌های فراوانی دارد. در ادامه این مزایا را معرفی می‌کنیم. 


۱ . سریع و مطمئن است 

 

خدمات پیک موتوری اینترنتی
 

شرکت‌های مختلفی خدمات پیک موتوری ارائه می‌کنند، اما استفاده از خدمات پیک موتوری اینترنتی سریع‌تر و ساده‌تر از همه است. تعداد پیک‌های فعال اسنپ در سطح شهر زیاد است و برای همین هیچ‌وقت انتظار زیادی برای ثبت سفارش نخواهید کشید. 

اسنپ اپلیکشن خوش‌سابقه‌ای است که همه آن را می‌شناسند. این یعنی میان کاربران و اسنپ اعتماد وجود دارد. برای سپردن بسته‌هایتان به پیک هم مهم‌ترین مسئله اعتماد است. کاربران به اسنپ اعتماد دارند و برای همین است که در طول روز صدها بسته به پیک‌های آنلاین این مجموعه سپرده می‌شوند تا به‌ دست صاحبانشان برسند. 


۲. هزینه‌اش منصفانه است 


فقط بحث قیمت‌گذاری خدمات پیک موتوری اسنپ نیست، این مجموعه تمام خدماتش را شفاف قیمت‌گذاری می‌کند. قیمت‌‌گذاری پیک‌ها رقابتی است و با درنظرگرفتن مسافت، ترافیک و عوامل دیگر تعیین می‌شود و خبری از قیمت‌های گزاف و غیرمعقول نیست. 


۳. پیک موتوری اینترنتی پشتیبانی دائمی دارد 


تیم پشتیبانی اسنپ در تمام روزهای هفته در کنار مشتریان است. اگر سؤالی برایتان پیش بیاید یا مشکلی در فرایند ارسال بسته ایجاد شود، پشتیبان‌ها ۲۴ساعته در خدمت‌تان هستند. 

برای استفاده از خدمات پیک موتوری اینترنتی با خیال راحت، نیاز به تیمی است که نگذارد مشکلی حل‌نشده یا پرسشی بی‌جواب باقی بماند. اسنپ با درنظرگرفتن این نکات، همواره در کنار مشتریان می‌ایستد و همراهشان است. 


۴. مسیر حرکت پیک مشخص است

 
درخواست پیک موتوری
 

بعد از اینکه بسته‌تان را به دست سفیر اسنپ می‌سپارید، امکان پیگیری همچنان وجود دارد. یعنی می‌توانید مسیر حرکتش را روی نقشه دنبال کنید. با اپلیکیشن اسنپ می‌بینید که بسته در هر لحظه در چه نقطه‌ای از مسیر است و به دست گیرنده رسیده یا خیر. 


۵. آلودگی هوا را کم می‌کند 


با درخواست موتور به صورت آنلاین می‌توانید در کم‌شدن ترافیک روزانه هم نقش داشته باشید. کمک‌گرفتن از پیک‌ها تردد ماشین‌های شخصی را در سطح شهر کم می‌کند و تا حدی در کاهش آلودگی هم نقش دارد. 


۶. پیک آنلاین اسنپ انواع بسته‌ها را قبول می‌کند 


پیک آنلاین اسنپ چند نوع خدمت ارائه می‌کند. با پیک بدون جعبه می‌توانید بسته‌های کوچک را جابه‌جا کنید و برای مرسوله‌های بزرگ یا حساس هم پیک‌های مجهز به جعبه به کمکتان می‌آیند. حتی خودتان هم می‌توانید به‌کمک سرویس اسنپ بایک در سطح شهر راحت‌تر تردد کنید. 


۷. امکان انتخاب چند مسیر و مقصد وجود دارد 


اسنپ به شما اجازه می‌دهد در هر بار سفارش، چند مسیر و مقصد را انتخاب کنید. پس اگر مرسوله‌هایی دارید که باید به دست چند نفر برسند، با ۱ بار سفارش تکلیف ارسال همه آنها را مشخص می‌کنید. 


۸. خدماتش در همان اپلیکیشن اسنپ ارائه می‌شوند 


خدمات متنوع اسنپ در یک اپلیکیشن در دسترس‌اند. یعنی برای درخواست پیک موتوری نیازی به نصب اپلیکیشنی جدید ندارید. برای همین است که به اسنپ سوپراپلیکیشن می‌گویند. 


۹. افرادی حرفه‌ای بسته‌ها را تحویل می‌دهند 

 

 
پیک موتوری اینترنتی
 

در اسنپ سیستم ارزیابی عملکرد رانندگان پیک وجود دارد. شما بعد از هر سفارش به کیفیت خدمات امتیاز می‌دهید، بنابراین رانندگان تشویق می‌شوند که کارشان را بهتر انجام دهند. هیچ‌کس نمره منفی و امتیاز کم دوست ندارد، به‌ویژه وقتی روی دستمزد و موقعیت کاری‌ اثرگذار باشند. 

رانندگان پیک اسنپ حرفه‌ای‌اند، چون هم با سیستم ارزیابی عملکرد مدام سنجیده می‌شوند و هم در زمان استخدام از فیلترهای گزینشی متعدد عبور می‌کنند. اسنپ با رانندگان حرفه‌ای همکاری می‌کند، پس خیالتان بابت امنیت مرسوله‌هایتان راحت باشد. 


۱۰. انتخاب شیوه پرداخت بر عهده شماست 


پرداخت هزینه پیک موتوری اسنپ به ۲ شیوه نقدی و آنلاین ممکن است. حتی اگر بخواهید، می‌توانید پرداخت را به گیرنده بسپارید و زمانی که بسته به دستش رسید، خودش هزینه را پرداخت کند. 


پیک آنلاین و ترافیکی که کم می‌آورد 


با درخواست پیک موتوری آنلاین در تهران و بسیاری از شهرهای دیگر کشور می‌توانید ترافیک را دور بزنید. پیک‌های فراوان اسنپ در سطح شهر حاضر هستند و نمی‌گذارند معطل شوید؛ سریع سفارشتان را می‌پذیرند و سریع‌ آن را تحویل می‌دهند. 

درخواست پیک موتوری آنلاین در تهران و تعداد زیادی از شهرها امکان‌پذیر است و روزبه‌روز هم به شمار این شهرها اضافه می‌شود. خواستن پیک آنلاین از اسنپ یعنی سفارش به مجموعه‌ای مطمئن که سریع و ساده بسته‌ها را به دست گیرنده‌هایشان می‌رساند. قیمت‌ها هم که با استانداردی معقول تعیین می‌شوند. بسته‌ها را به قالیچه‌های پرنده بسپارید و نگران هیچ‌‌چیز نباشید! 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها