در کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی رخ داد؛

بازداشت شهروندان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی شمار زیادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.
کد خبر: ۱۳۶۷۷۲۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان صهیونیست بامداد امروز پنجشنبه در یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی، ۲۲ شهروند را بازداشت کردند که شماری از آنها از اسرای سابق هستند.

نظامیان صهیونیست بعد از بازداشت این شهروندان فلسطینی، آنها را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست، ۶ فلسطینی را در استان قلقیلیا، ۸ نفر را در الخلیل، ۲ نفر را در رام الله، ۳ نفر را در جنین و سه نفر دیگر را در قدس، نابلس و طولکرم بازداشت کردند.

طبق اعلام شاهدان عینی ۵ نفر از بازداشت شدگان از اسرای سابق هستند.

در همین راستا، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی چند روز پیش از آغاز راهپیمایی تحریک آمیز پرچم، از استقرار هزاران نفر نیرو در مناطق مختلف بیت المقدس و شهرهای اطراف خبر داد.

روزنامه صهیونیستی آحارانوت در این زمینه نوشته است: تل آویو به خاطر نگرانی از وقوع درگیری در جریان راهپیمایی، دستور داده است نیروهای پلیس در بیت المقدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸، در حالت آماده باش قرار گیرند.

طبق اعلام پلیس رژیم صهیونیستی، بیش از ۳ هزار نیرو در قدس و صدها نفر دیگر در شهرهای اطراف مستقر شده‌اند.

شخصیت‌های فلسطینی تأکید کرده‌اند که پافشاری صهیونیست‌ها بر برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی به مثابه اعلام جنگ است و گروه‌های مقاومت نیز هشدار داده‌اند که برگزاری این مراسم باعث انفجار اوضاع خواهد شد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها