با توجه به نوسانات قیمت ارز و بالا رفتن قیمت دلار در سال‌های اخیر، خرید گوشی‌های پرچم‌دار و تاپ لول برندهای تولید کننده موبایل بسیار سخت و دور از دسترس شده است، از این رو درسال‌های اخیر بازار خرید گوشی‌های میان‌رده در کشور بسیار داغ بوده است.
کد خبر: ۱۳۶۷۰۲۴

بهترین گوشی تا قیمت 7 میلیون (در سال 1401 - 2022)

 

بهترین گوشی تا قیمت 7 میلیون


با توجه به نوسانات قیمت ارز و بالا رفتن قیمت دلار در سال‌های اخیر، خرید گوشی‌های پرچم‌دار و تاپ لول برندهای تولید کننده موبایل بسیار سخت و دور از دسترس شده است، از این رو درسال‌های اخیر بازار خرید گوشی‌های میان‌رده در کشور بسیار داغ بوده است.

اگر می‌خواهید با بهترین گوشی تا قیمت 7 میلیون تومان موجود در بازار آشنا شوید، تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید. در زیر لیستی از بهترین گوشی‌های میان‌رده زیر 7 میلیون تومان شرکت‌های سامسونگ، شیائومی، ریلمی و .. برای شما جمع‌آوری شده است.
 
بهترین گوشی میان‌رده ریلمی:


ریلمی مدل GT 5G Master RMX 3363

 

گوشی ریلمی جی تی مستر از تازه واردهای بازار موبایل می‌باشد و ارزش خرید بسیار بالایی دارد.  این گوشی  به یک نمایشگر 43/6 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر FHD و تراکم پیکسلی 409 مجهز شده است؛ اما این تمام قضیه نیست و جایی بخش صفحه نمایشگر جذاب می‌شود که بدانید نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز برای این میان‌رده در نظر گرفته شده است. به این مشخصات باید حداکثر روشنایی 1000 نیتی را هم اضافه کنید تا بهتر متوجه بی نظیر بودن صفحه نمایش این گوشی میان‌رده شوید.

بهترین گوشی میان‌رده ریلمی علاوه بر صفحه نمایش قدرتمند در سایر اجزا نیز عملکرد بسیار قابل قبولی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره شده است.

ریلمی جی تی مستر از تراشه شش نانومتری Qualcomm Snapdragon 778G 5G بهره می‌برد که قدرت سخت افزاری بسیار خوبی برای یک میان‌رده محسوب می‌شود.
 
این گوشی سه دوربین اصلی، فوق عریض و ماکرو با سنسورهای 64، 8 و ۲ مگاپیکسلی دارد و سلفی آن نیز 32 مگاپیکسلی است.
 
باتری در نظر گرفته شده برای این دستگاه ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعتی دارد و به خوبی می‌تواند، انرژی مورد نیاز این گوشی به مدت یک روز را تامین کند.
 
در زمینه شارژر سریع نیز ریلمی بسیار خوب عمل کرده است و به سراغ شارژر سریع 65 واتی (100 درصد در 35 دقیقه) رفته است، برای یک میان‌رده داشتن شارژر 65 واتی فوق‌العاده است.
 
از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به داشتن جک 5/3 میلی‌متری، NFC، بلوتوث 2/5، سیستم عامل اندروید 11 و قرار گرفتن حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد.
 
 
بهترین گوشی تا قیمت 7 میلیون (در سال 1401 - 2022)
بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی:


شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

 

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار است. این گوشی به یک نمایشگر 67/6 اینچی از نوع AMOLED با وضوح تصویر FHD و تراکم پیکسلی 395 مجهز شده است. در صفحه نمایش این میان‌رده نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در نظر گرفته شده است  به این مشخصات باید حداکثر روشنایی 700  نیتی را هم اضافه کنیم.

علاوه بر صفحه نمایش، گوشی شیائومی نوت 10 پرو در سایر اجزا نیز عملکرد بسیار خوبی دارد که در زیر به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو از تراشه هشت نانومتری Qualcomm Snapdragon 732G بهره می‌برد که سخت افزار بسیار قدرتمندی برای یک میان‌رده محسوب می‌شود.
 
این گوشی چهار دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای 108، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی دارد و سلفی آن نیز 32 مگاپیکسلی است.باید بدانید که یکی از نقاط قوت این گوشی دوربین فوق‌العاده قدرتمند آن می‌باشد.
 
باتری در نظر گرفته شده برای این دستگاه ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعتی دارد و به خوبی می‌تواند انرژی مورد نیاز برای 1 تا 5/1 روز در صورت استفاده‌های معمولی تأمین کند.
 
در زمینه شارژر نیز شیائومی عملکرد قابل دفاعی داشته و به سراغ شارژر سریع 33 واتی (100 درصد در 75 دقیقه) رفته است.
 
از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به داشتن جک 5/3 میلی‌متری، NFC، بلوتوث 1/5، سیستم عامل اندروید 11 و گواهی IP53 اشاره کرد.

در سایت مبیت میتوانید قیمت روز گوشی موبایل را مشاهده کنید و با مدل های مختلف دیگه مقایسه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.
 

بهترین گوشی تا قیمت 7 میلیون (در سال 1401 - 2022)


شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro

 

شیائومی عملکرد بسیار خوبی در تولید و ساخت گوشی‌های میان‌رده دارد. به همین منظور یکی دیگر از گوشی‌های این برند معروف را نیز در این لیست آورده‌ایم.

صفحه نمایش 67/6 اینچی این تلفن از نوع Super AMOLED با تراکم پیکسل 395 می‌باشد.
 
صفحه نمایش این گوشی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی 1200 نیتی دارد.
 
شیائومی ردمی 11 پرو از تراشه قدرتمند 12 نانومتری G96 Mediatek بهره می‌برد.
 
این گوشی چهار دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای 108، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی دارد و سلفی آن نیز 16 مگاپیکسلی است.
 
باتری در نظر گرفته شده برای این دستگاه ظرفیت 500 میلی آمپر ساعتی دارد.
 
شارژر این گوشی از نوع 67 واتی (51 درصد در 15 دقیقه) می‌باشد.
 
بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ:


سامسونگ گلکسی A32

 

از بهترین گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار سامسونگ A32 می‌باشد. همان‌طور که از گوشی‌های میان رده سامسونگ انتظار می‌رود، جنس بدنه این گوشی از نوع پلاستیک است. در ادامه مشخصات این گوشی برای شما لیست شده است.

این گوشی یک نمایشگر 4/6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن FHD دارد، مقدار تراکم پیکسل در این صفحه نمایش 411 می‌باشد.
 
صفحه نمایش این گوشی نرخ نوسازی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 700 نیتی دارد.
 
سامسونگ گلکسی A32 از تراشه 12 نانومتری G80 Mediatek بهره می‌برد.
 
این گوشی چهار دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای 64، 8، 5 و 5 مگاپیکسلی دارد و سلفی آن نیز 20 مگاپیکسلی است. عملکرد این گوشی در بخش دوربین کاملا قابل دفاع است.
 
باتری در نظر گرفته شده برای این دستگاه ظرفیت 500 میلی آمپر ساعتی دارد.
 
شارژر این گوشی از نوع 15 واتی می‌باشد که بسیار نا امید کننده است.

علاوه بر بهترین گوشی‌های میان‌رده که در بالا به‌طور اختصاصی به معرفی آن‌ها پرداختیم در بازار گوشی‌‌های  بسیار خوب دیگری وجود دارد که از جمله مهمترین آن‌‌ها می‌توان به POCO M4، شیائومی Redmi Note 11 S، سامسونگ گلکسی M32، شیائومی POCO X3، شیائومی POCO X3 GT، اینفینیکس Note 11 s، هواوی Y9 a، سامسونگ گلکسی A22 4G و موتورولا Moto G60S اشاره کرد.

جمع بندی:

بهترین گوشی بازار تعریف مشخصی ندارد و انتخاب گوشی کاملا سلیقه‌ای می‌باشد. به طور مثال طرفداران برند سامسونگ به هیچ عنوان از گوشی‌های شیائومی استفاده نخواهند کرد و تلفن‌های همراه تولید شده در این برند را کاملا بی کیفیت می‌دانند و بالعکس.

در این محتوا سعی شد تا بهترین گوشی‌های میان رده این دو برندهای پرطرفدار را با هم مقایسه کنیم و راهنمای شما در هنگام خرید گوشی باشیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد، از همراهی شما تا انتهای این محتوا بسیار سپاسگزاریم. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها