مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی

وجود ۳۱ مرکز آموزش از راه دور فعال در استان

ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۳۱ مرکز آموزش از راه دور فعال در استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۶۶۸۰۹

به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی ؛ اکبری، در مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از معلمان تلاشگر مدارس آموزش از راه دور خراسان شمالی که در هنرستان امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۱ مرکز آموزش از راه دور در استان وجود دارد، اظهار کرد: ۹۵۹ دانش آموز دختر و ۲ هزار و ۹۹ دانش آموز پسر در این مراکز تحصیل می‌کنند.
وی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ظرفیت تمام دستگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود، اضافه کرد: مدارس و مراکز از راه دور، مراکز مهم توسعه علمی به حساب می آیند که در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش مؤثر هستند.
اکبری با تأکید براینکه طی سال تحصیلی فعلی ۲۰ هزار نوآموز با آموزش و پرورش در ارتباط هستند، تصریح کرد: در دو سال گذشته شرایط سختی داشتیم و پس از بازگشایی مدارس، رتبه دوم را در تمام شاخص‌ها در بازگشایی مدارس کسب کردیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با تأکید براینکه معلمان مدافعین تعلیم و تربیت هستند، اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری، خراسان شمالی به لحاظ منابع نیروی انسانی می‌تواند جزو ۱۰ استان برتر کشور باشد.
گفتنی است این مراسم با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی این وزارتخانه در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها