دارایی عربستان سعودی در اسناد و اوراق قرضه آمریکا در ماه مارس ۱۱۵.۵ میلیارد دلار کاهش یافت.
کد خبر: ۱۳۶۶۶۵۶
به گزارش جام جم آنلاین، دارایی عربستان در اسناد و اوراق قرضه خزانه داری آمریکا به پایین‌ترین سطح خود از ۵ سال گذشته رسید.

دارایی عربستان سعودی در اسناد و اوراق قرضه خزانه داری آمریکا در ماه مارس به ۱۱۵.۵ میلیارد دلار کاهش یافت که در مقایسه با فوریه ۲۰۲۲، ۱.۲ میلیارد دلار کاهش داشت.

در ژانویه ۲۰۱۷، دارایی عربستان سعودی در اسناد و اوراق قرضه خزانه داری آمریکا بالغ بر ۱۱۲.۳ میلیارد دلار بود.

دارایی عربستان سعودی در اسناد و اوراق قرضه خزانه داری آمریکا تا پایان فوریه با ۲.۲ درصد کاهش به ۱۱۶.۷ میلیارد دلار در مقایسه با ۱۱۹.۴ میلیارد دلار تا پایان ژانویه رسید.

عربستان که در پایان سال ۲۰۲۱ و در ماه ژانویه در رتبه هفدهم بزرگترین دارندگان اوراق قرضه ایالات متحده قرار داشت، در پی کاهش در ماه فوریه به رتبه هجدهم سقوط کرد.

در فوریه ۲۰۲۲ عربستان سعودی بالغ بر ۱۰۱.۲۷ میلیارد دلار اوراق قرضه بلندمدت و ۱۵.۴۶ میلیارد دلار اوراق قرضه کوتاه مدت ایالات متحده را در اختیار داشته است.

ژاپن با ۱۳۰۶.۳ میلیارد دلار بیشترین اوراق قرضه خزانه داری آمریکا را در فوریه در مالکیت خود داشته و پس از آن چین با ارزش ۱۰۵۴.۸ میلیارد دلار قرار گرفت. در طول این دو سال، ژاپن اوراق قرضه خود را ۳۸ میلیارد دلار (حدود ۳ درصد) افزایش داده و در مورد چین که دومین کشور این لیست است، شاهد کاهش ۳۷.۵ میلیارد دلاری (۳.۴۳ درصد) بودیم.
 
منبع: تسنیم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها