مدیرعامل باشگاه پاس:

6 بازی سرنوشت ساز در پیش داریم

در هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور:

شهرداریچی‌ها به دنبال کیمیاگری در معدن مس شهر بابک

در هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه میهمان تیم فوتبال مس شهربابک است.
کد خبر: ۱۳۶۶۴۶۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، تنها ۵ ایستگاه دیگر تا رسیدن قطار لیگ دسته اول فوتبال کشور به خط پایان باقی مانده و در این ۵ هفته تیم‌های ملوان بندرانزلی و مس کرمان بیشترین شانس صعود مستقیم به لیگ برتر را دارند.

در تعقیب این دو نیز آرمان گهر سیرجان و خیبر خرم‌آباد قرار دارند که از شانس بسیار کمتری برای قرارگرفتن در جایگاه اول و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور برخوردار هستند.

در انتهای جدول نیز سقوط دو تیم ماشین‌سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ دسته دوم فوتبال کشور قطعی شده و به ترتیب از بین تیم‌های رایکا بابل، استقلال ملاثانی، سایپا، ویستاتوربین، شهرداری آستارا، قشقایی و شمس آذر قزوین سومین تیم سقوط کننده به دسته پایین‌تر مشخص می‌شود.

تیم فوتبال شهرداری همدان تنها نماینده فوتبال پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در لیگ دسته اول فوتبال کشور با پیروزی هفته گذشته برابر استقلال خوزستان جایگاه خود را در جدول تثبیت کرد و تا حدود بسیار زیادی بقای این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور قطعی شده است.

شهرداریچی های هگمتانه در هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور باید به مصاف حریف همسایه خود مس شهر بابک بروند.

مسی‌ها در جدول رده‌بندی با ۸ پیروزی، ۱۴ مساوی و ۷ شکست با ۳۸ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند و تیم فوتبال شهرداری همدان نیز با ۸ پیروزی، ۱۴ مساوی و ۷ شکست با کسب ۳۸ امتیاز و تنها با تفاضل کمتر از حریف خود در رده نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارند.

دو تیم در جدول شرایط کاملا مشابهی دارند و به طور قطع یک بازی پایاپای را شاهد خواهیم.

در نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور در همدان دو تیم به نتیجه یک بر یک رضایت دادند.

گفتنی است؛ این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر بابک برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها