جانشین پلیس پیشگیری پایتخت:

سارق دوربین های مداربسته محله سیدخندان دستگیر شد

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف راز سرقت دوربین های مداربسته محله سید خندان و دستگیری سارق خبر داد و گفت از مخفیگاه متهم ۱۰ دستگاه دوربین مداربسته کشف شد.
کد خبر: ۱۳۶۶۳۱۷

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمدقاسم طرهانی اظهار کرد: در پی افزایش سرقت دوربین های مداربسته منازل و اماکن عمومی در محله سیدخندان رسیدگی به موضع و دستگیر سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۰ سید خندان بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارق تکرو با موتورسیکلت به محل سرقت مراجعه و با شناسایی دوربین مداربسته در تاریکی شب اقدام به سرقت می کند که با اخذ مجوز قضایی در یک عملیات منسجم پلیسی سارق در محل دستگیر و در بررسی از محل تعداد ۱۰ دستگاه دوربین مداربسته سرقتی کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۴۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت دوربین های مداربسته در محله سید خندان معترف و مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها