دو مرد در دو حادثه جداگانه در فیلادلفیا هدف شلیک گلوله قرارگرفته و کشته شدند.
کد خبر: ۱۳۶۶۰۵۱
۲ قتل در فیلادلفیا +عکس
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از یو اس آی تودی، پلیس می‌گوید که یک خودروی شاسی بلند فولکس واگن حوالی ساعت ۱۱ شب پنج شنبه در بلوک ۴۰۰ خیابان سدگلی غربی پرش کرد و به حصار برخورد کرد. ابتدا گمان می‌رفت که این خودرو در بخش شکار پارک فیلادلفیا تصادف کرده باشد. اما وقتی ماموران به خودرو نزدیک شدند با صحنه عجیبی رو به رو و مشاهده کردند، راننده مردی ۳۲ ساله است که براثر شلیک گلوله به شدت زخمی شده بود.

اسکات اسمال، رئیس پلیس فیلادلفیاگفت: یک قربانی تیراندازی در داخل خودرو افتاده و در‌ها قفل شده بودند، بنابراین پلیس مجبور شد شیشه درب عقب راننده را بشکند تا داخل شود تا او را خارج کنند. چهار سوراخ گلوله در درب سمت سرنشین جلو و یک گلوله در درب سمت راننده وجود داشت. یکی از گلوله‌ها به سر او خورده بود. به امید اینکه وی زنده بماند او به بیمارستان دانشگاه تمپل منتقل شد، اما فوت کرد.

افسران شش گلوله و یک هفت تیر پر شده را نه چندان دور از صحنه تصادف به همراه رد خون پیدا کردند.
رئیس پلیس می‌گوید: به نظر می‌رسد هفت تیر احتمالاً به دلیل زیر گرفتن شکسته شده است. در حالی که پلیس در حال تحقیق بود، از قربانی تیراندازی دیگری که با یک وسیله نقلیه شخصی به مرکز پزشکی انیشتین منتقل شده بود مطلع شد. ماموران حادثه دوم را هم بررسی کردندکه معلوم شد، دو مرد مسلح پس از رسیدن به یک خودرو در جایگاه سوخت پرازدحام فیلادلفیا، خودرو را گلوله شلیک کردند که منجر به کشته شدن مرد ۳۰ ساله رنگین پوست شد که خودرویش را سوخت گیری می‌کرد.

براساس تصاویر ضبط شده درسامانه‌های امنیتی وبه گفته پلیس؛ ظاهرا مهاجمان که یکی به مسلسل کلاشینکف ودیگری به هفت تیر تقویت شده، مسلح بوده اند، پس از رسیدن به جایگاه سوخت از خودرویی که توسط فرد دیگری رانندگی می‌شد، پیاده شده و به قربانی تیراندازی کرده و سپس با همان خودرو از محل دور شدند.

پلیس گفته که برندون دیکسون ساکن فیلادلفیا پس از هدف قرار گرفتن، برای فرار تلاش کرده، اما هدف چندین گلوله قرار گرفته است.

پلیس فیلادلفیا برای شناسایی و بازداشت ۲ مهاجم مسلح که در میانه روز با شلیک چند گلوله با سلاح کمری و مسلسل، دست کم یک تن را به قتل رساندند، ۲۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است.
بازرسان در حال بررسی این هستند که آیا آن قربانی با حادثه قبلی مرتبط است یا نه؟
پلیس امیدوار است فیلم‌های نظارتی دوربین‌های موجود در منطقه را بررسی کند تا شاید ردی از عامل قتل‌ها پیدا کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها