سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام عنوان کرد:

برگزاری راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری در ۳۵ نقطه ایلام

مدیرکل تبلیغات استان ایلام اظهار کرد: ترویج فرهنگ انس با قرآن جزو رویکردهای جدی تبلیغات اسلامی استان است و نباید فقط صرف برگزاری جلسات قرآنی باشد.
کد خبر: ۱۳۶۵۸۱۳
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نجفی در مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی ایلام گفت: تمرکز انتقال مفاهیم قرآنی در کنار توصیه تلاوت و تربیت قاریان، باید در زمینه مفاهیم قرآنی وجود داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات استان استان ایلام بیان کرد: تقویت رویکرد اندیشه ورزی و مسجد محوری در موضوعات قرآنی از دیگر اولویت‌های مهم تبلیغات اسلامی استان است.

وی ادامه داد: همچنین از تجربه‌های قرآنی موفقی که در سراسر استان وجود دارد باید استفاده شود.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان در ماه مبارک رمضان فرمودند در کنار علم افزایی نیاز به اندیشه ورزی هم وجود دارد و ما باید مباحثی درباره فرم مطرح کنیم و شیوه‌ها را متناسب با نیاز روز جامعه و نسل جدید ارائه دهیم.

مدیرکل تبلیغات استان  گفت: تا هیچ معنا و مفهوم و پیامی در قالب یک فرم صحیح و اثرگذار قرار نگیرد اصلاً متولد نمی‌شود، هر چه قدر در این عرصه در فهم فرم خوب وارد و این تفاوت‌ها را متوجه شویم به همان میزان محتوا اثرگذارتر به مخاطبین انتقال داده می‌شود.

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: فعالان قرآنی پرچمدار و علمدار فعالیت‌ها در سراسر استان به ویژه شهر ایلام هستند، بحث در زمینه قرآن یک مبحث سختی است چون موضوع جزو ارکان اسلام بوده و هر کسی نمی‌تواند در این باب سخن گوید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها