مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد

بازدید رایگان از موزه در هفته میراث فرهنگی

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تاریخ 28 اردیبهشت لغایت 3 خردادماه رایگان خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۶۵۴۶۶

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه با بیان این مطلب که همه ساله به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر، روز سوم خرداد بازدید از این مجموعه رایگان بوده است، گفت: امسال نیز با موافقت مدیرعامل محترم موزه در جهت تکریم و گرامیداشت هفته میراث فرهنگی بازدید از موزه از تاریخ 28 اردیبهشت ماه لغایت 3 خردادماه برای عموم مردم عزیز به صورت رایگان خواهد بود.

وی همچنین با استقبال از مجموعه های فرهنگی و هنری جهت بازدید از این مرکز گفت: سازمان ها و اداراتی که خواهان بازدید گروهی از این مجموعه می باشند می بایست درخواست خود را در سایت موزه به ثبت برسانند.

عسگری در انتها افزود: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برنامه های متنوعی را برای بزرگداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی و نیز سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری در نظر دارد که جزئیات آن متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

جهت اطلاع از ساعات بازدید موزه و ثبت درخواست بازدید گروهی به سایت موزه با نشانی www.iranrhdm.ir مراجعه فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها