اولین و تنها مرکز جامع در استان بوشهر؛

مرکز تخصصی رشد و تکامل کودکان لیان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته سلامت با شعار «سلامت ما، سلامت سیاره ما» عناوین و برنامه‌های این هفته را تشریح کرد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته سلامت با شعار «سلامت ما، سلامت سیاره ما» عناوین و برنامه‌های این هفته را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۶۵۱۷۷

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته سلامت با شعار «سلامت ما، سلامت سیاره ما» عناوین و برنامه‌های این هفته را تشریح کرد.

 

دکتر نوروزیان گفت هر ساله با توجه به چشم انداز و دغدغه مندیهای نظام بهداشت و درمان و نقش تاثیرگذار آن در ارتقای سلامت همگانی عناوین هفته سلامت مشخص می شود در حال حاضر اهم برنامه های نظام بهداشت و سلامت شامل تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت، دستیابی به انرژی پاک، مدیریت حوادث و بلایا، ارتقاء سلامت خانواده و جوانی جمعیت، تولید پاک و مدیریت پسماند، تغذیه سالم از مزرعه تا سفره، کاهش و کنترل مصرف دخانیات است که عناوین هفته سلامت از ۱۷ ام تا ۲۳ اردیبهشت ماه با همین مضامین انتخاب و برنامه ریزی ، اطلاع رسانی و آموزش جهت تحقق آنها انجام شده است.


وی گفت:بدین منظور شنبه هفدهم اردیبهشت ماه اولین روز از هفته سلامت با عنوان نقش مردم و مسئولین سمن‌ها در تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت نامگذاری شد.

 

وی اظهار کرد:یکشنبه دومین روز از این هفته با عنوان نقش مردم و مسئولین سمن ها در دستیابی به انرژی پاک است.

 

وی ادامه داد:دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سومین روز از هفته سلامت با عنوان نقش مردم و مسئولین سمن ها در مدیریت حوادث و بلایاست.

 

وی اضافه کرد:سه شنبه چهارمین روز از هفته سلامت با عنوان نقش مردم و مسئولین سمن ها در ارتقای سلامت خانواده و جوانی جمعیت که یک بحران پیش روست انتخاب گردید.

 

وی بیان کرد:چهارشنبه ، پنجمین روز از هفته سلامت با عنوان نقش مردم و مسئولین سمن ها در تولید پاک و مدیریت پسماند است.

 

وی افزود:پنجشنبه ششمین روز از هفته سلامت با عنوان نقش مردم و مسئولین سمن ها در تغذیه سالم از مزرعه تا سفره نامگذاری شده است.


بنا به گفتهدکتر نوروزیان  جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه آخرین روز از هفته سلامت با عنوان نقش مردم و مسئولین سمن ها در کاهش و کنترل مصرف دخانیات است.


دکتر فاطمه نوروزیان با عنوان اینکه در طی این هفته نمایشگاه سلامت در بلوار ساحلی زیر پرچم هر روز از ساعت ۱۹ تا ۲۲ دایر می باشد که در آن خدمات بهداشتی غربالگری و آموزش توسط کارشناسان و پزشکان مربوط به صورت رایگان ارائه خواهد شد گفت: از دیگر برنامه های این هفته حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای نظام مقدس انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای سلامت، دیدار با استاندار امام جمعه و مسئولین استان، ارائه گزارش عملکرد و تبیین اهداف، سیاست ها و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی در جلسه شورای اداری استان، حضور کارشناسان، پزشکان در برنامه های صدا و سیما، بازدید از مراکز درمانی و بررسی روند ارائه خدمات ، عیادت از بیماران ،کاشتن نهال در مراکز درمانی با نام شهدای سلامت، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در استان، برگزاری مراسم گرامیداشت مدافعان سلامت، حضور پرشور مسئولین در نماز جمعه استان در آخرین روز از این هفته می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها