دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دنیا در انتظار بازی برگشت رئال مادرید - منچسترسیتی

امشب در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در سانتیاگو برنائو میزبان منچسترسیتی خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۶۴۶۸۲

به گزارش جام جم آنلاین، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی است.

دنیا در انتظار بازی برگشت رئال مادرید - منچسترسیتی

دیدار رفت با برتری 4 بر 3 شاگردان گواردیولا به پایان رسید ولی آنچلوتی و شاگردانش امیدوارند مثل دیدار با پاریس و چلسی یک بازگشت زیبا رقم زنند و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شوند.

دیدار رفت بسیار زیبا، جذاب و هیجانی دنبال شد و انتظار می‌رود در بازی برگشت نیز یک تقابل نزدیک و تماشایی رقم خورد.

دیوید آلابا ، بزرگترین بازیکن رئال مادرید خواهد بود که در این دیدار به احتمال فراوان حضور ندارد و منچسترسیتی نیز در غیبت واکر و استونز باید به مصاف آنچلوتی برود.

کهکشانی‌ها در ابتدای هفته با ترکیب دوم خود وارد میدان شدند و توانستند مقابل اسپانیول نمایشی عالی به ثبت رسانند. رئال در فاصله 4 هفته مانده به پایان لالیگا ، قهرمانی خود را تثبیت کرد و تا ساعات پایانی شب در میدان سیبلس مادرید با حضور پرشمار طرفداران خود، جشن و سرور بر پا کرد.

آنچلوتی اظهار داشت که با این جشن می‌خواهد برای دیدار با سیتی آماده شود و با ذهنیتی کامل برای شکست وارد مسابقه خواهد شد.

سرمربی رئال مادرید گفت: فردا دیداری فوق‌العاده بین 2 تیم بسیار قدرتمند با بازیکنان سطح بالا برگزار خواهد شد. نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و تنها نمی‌توان با امید و انگیزه وارد میدان شد، باید همکاری کرد و سطح کیفیتی انفرادی بازیکنان در بالاترین سطح باشد. اگر ما فردا برنده دیدار مقابل منچسترسیتی شویم به این معنا نیست که انگیزه بالایی داشتیم یا جو استادیوم فوق‌العاده بود، بلکه بازیکنان متحد شده بودند و به صورت انفرادی کیفیتی بالا به نمایش گذاشتند.

پپ گواردیولا نیز گفت: در بازی رفت، اتفاقات بزرگی را دیدیم. متاسفانه، ما 3 گل در خانه دریافت کردیم. دو تیم برای حمله کردن وارد میدان خواهند شد و 2 تیم می‌خواهند بازی خودشان را به نمایش گذارند. مسابقه فردا یک دیدار تماشایی خواهد شد. آنها همیشه تهدیدی بزرگ هستند ولی ما می‌خواهیم با قدرت مقابلشان ظاهر شویم. ما می‌خواهیم با افتخار بازی کنیم و تمام توانمان را بگذاریم که رئال مادرید شکست بخورد.

در نظرسنجی یوفا، کاربران با 52 درصد آراء معتقد هستند که منچسترسیتی راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد که اگر این اتفاق بیفتد، برای دومین بار متوالی رخ خواهد داد. از طرف دیگر رئال مادرید از سال 2018 تاکنون به فینال نرسیده و امیدوار است بتواند چهاردهمین ستاره خود را به روی پیراهن خود نصب کند.

منچسترسیتی با پیروزی پرگل مقابل لیدزیونایتد وارد این مسابقه خواهد شد. پپ به دی بروینه ، سیلوا و محرز استراحت داد که به نظر می‌رسد این 3 بازیکن در ترکیب اصلی حضور داشته باشند.

ترکیب احتمالی 2 تیم به شرح زیر است:

رئال مادرید: کورتوا _ کارواخال، میلیتائو، ناچو، مندی _ مودریچ، کاسمیرو، کروس _ بنزما ، والورده و وینیسیوس جونیور

منچسترسیتی: ادرسون _ ژائو کانسلو، روبن دیاز، لاپورت، زینچنکو _ دی بروینه ، رودری ، برناردو سیلوا _ فودن، محرز و گابریل ژسوس

نکته مهم برای رئال مادرید بازگشت کاسمیرو به ترکیب است. بازیکنی که در زمینه تدافعی نقشی مهم ایفا می‌کند و می‌تواند باعث شود تا نبود آلابا چندان به چشم نیاید.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها