،با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان هرمزگان، فردی که با ایجاد یک صفحه جعلی اینستاگرامی اقدام به انتشار تصاویر یک خانم کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
،با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان هرمزگان، فردی که با ایجاد یک صفحه جعلی اینستاگرامی اقدام به انتشار تصاویر یک خانم کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۶۳۴۳۱

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان هرمزگان، فردی که با ایجاد یک صفحه جعلی اینستاگرامی اقدام به انتشار تصاویر یک خانم کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

 

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان  در تشریح این خبر گفت: درپی مراجعه احدی از شهروندان به پلیس فتا استان هرمزگان مبنی بر ارتباط اینترنتی با شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام و انتشار تصاویرشخصی وی، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.


وی افزود: کارشناسان مجرب پلیس فتا بلافاصله با تشکیل پرونده و با توجه به اظهارات اولیه شاکی اقدام به جمع‌آوری مستندات دیجیتال کرده و با استفاده از شیوه‌های فنی و پلیسی ضمن شناسایی متهم ، وی را طی هماهنگی با مقامات قضایی در یک عملیات پلیسی به همراه تجهیزات دیجیتالی دستگیر کردند .

 

سرگرد احسان بهمنی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با فرد شاکی بوده و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر لب به اعتراف گشود و معترف شد مدت دوهفته با شاکیه در فضای مجازی در ارتباط بوده است .

 

رییس پلیس فتا استان هرمزگان با اشاره به اینکه رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود با هدف پیشگیری از وقوع جرائم مشابه در فضای مجازی و شبکه های اجتنماعی به شهروندان و کاربران فضای مجازی توصیه کرد: به هیچ وجه تصاویر شخصی و خانوادگی خود رادر فضای مجازی انتشار ندهند و در صورت بروز هرگونه مشکل از قبیل انتشار تصاویر و همچنین تهدید به انتشار تصاویر انان در فضای مجازی به پلیس فتا مراجعه و از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها