نگهداری حیوان خانگی لذت‌بخش و مسئولیت‌آور است.انتخاب بهترین کلینیک دامپزشکی در تهران از مهمترین مسئولیت‌های شما می‌باشد.در این مقاله با ما همراه شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
کد خبر: ۱۳۶۲۳۷۲

مراقبت از حیوانات خانگی


داشتن حیوان خانگی و مراقبت از آن، کاری لذت بخش و آرامش بخش است. اما نگهداری از حیوان خانگی مسئولیت پذیری زیادی می خواهد و دشوار است. اگر شما نگهداری از یک حیوان خانگی را بر عهده گرفته اید، حتما به دنبال فراهم کردن بهترین امکانات برای پت خود می‌باشید.

انتخاب بهترین کلینیک دامپزشکی تهران یکی از مهمترین مسئولیت‌هایی است که به عهده شما می باشد. شما برای مراقبت از حیوان خانگی خود و دریافت خدمات گوناگون دامپزشکی، حتما  به یکی از این مراکز مراجعه خواهید کرد. با توجه به تعداد زیاد بیمارستان‌ها و کلینیک ‌های دامپزشکی در تهران ، انتخاب بهترین و یا نزدیک‌ترین مرکز درمانی حیوانات کار دشواری بنظر می‌آید. اما در این مقاله ما راه ساده‌ای را به شما معرفی می‌کنیم تا با کمک آن بهترین و نزدیک‌ترین مراکز درمانی حیوانات خانگی را انتخاب کنید.
 

انتخاب کلینیک دامپزشکی معتبر
               کلینیک حیوانات خانگی


تفاوت بیمارستان و کلینیک دامپزشکی


یک بیمارستان دامپزشکی دارای تمامی بخش های تخصصی تشخیص و درمان بیماری های حیوانات است. بخش های تخصصی شامل بخش جراحی، رادیولوژی، سونوگرافی و مهم تر از همه بخش بستری حیوانات در یک بیمارستان دامپزشکی است. اما کلینیک‌های دامپزشکی به دلیل داشتن فضای کوچک‌ تر نسبت به بیمارستان، معمولا شامل یک سالن انتظار، قسمت پذیرش، اتاق معاینه و اتاق جراحی است. خدماتی که در کلینیک‌های دامپزشکی ارائه می شود در حد معاینه و تشخیص بیماری و عمل های سرپایی است.کلینیک دامپزشکی در سعادت آباد ، کلینیک دامپزشکی پاسداران ، شهرک غرب و سایر مناطق تهران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.
 


یک کلینیک دامپزشکی خوب چه خدماتی ارائه میکند؟

 

یک کلینیک دامپزشکی خوب خدمات مختلفی برای حیوان خانگی شما ارائه می دهد. علاوه بر معاینات دوره ای ، واکسیناسیون ، انگل زدایی، خدمات دندان پزشکی، عقیم سازی نیز در این مراکز انجام می شود. صدور شناسنامه و گواهی سلامت هم از جمله خدمات دیگر کلینیک های دامپزشکی است. اکثر این کلینیک ها دارای پت شاپ هستند و برخی از آن ها دارای بخش پانسیون و نگهداری از حیوانات خانگی می باشند. اگر شما قصد مسافرت داشته باشید یا اینکه مسئله ای برایتان پیش آید که بطور موقت نتوانید از حیوان خانگی خود مراقبت کنید می توانید پت خود را به این مراکز بسپارید.
 

انتخاب کلینیک دامپزشکی معتبر
پت شاپ
 

 
 بهترین پت شاپ های تهران


پت شاپ ها فروشگاه‌ هایی هستند که کلیه محصولات مرتبط با حیوانات خانگی را در اختیار شما قرار می دهند. غذا، قفس، خاک مخصوص،اسباب بازی و هر چیزی که حیوان خانگی شما به آن نیاز داشته باشد، در این پت شاپ ها خواهید یافت. همانطور که گفته شد، بیشتر کلینیک‌های دامپزشکی دارای پت شاپ نیز هستند.
 
حیوان خانگی خود را به کدام مرکز درمانی ببرم؟

اگر به دنبال بهترین و یا نزدیکترین کلینیک دامپزشکی و پت شاپ در تهران و یا سایر شهرها هستید، ممکن است دچار سردرگمی شوید یا اینکه انبوهی از اطلاعات ضد و نقیض در اینترنت شما را کلافه کند.

پی جو  به عنوان مرجع معرفی کلینیک‌‌های دامپزشکی و پت شاپ ها در تهران  می باشد. شما با مراجعه به سایت پی جو لیست کاملی از بیمارستان‌ها ی دامپزشکی،کلینیک‌های دامپزشکی و پت شاپ های شهر محل سکونت خود خواهید داشت. در این لیست آدرس، شماره تلفن، ساعات کاری ، نوع خدمات هر کدام از مراکز مشخص شده است. شما با داشتن این لیست به راحتی بهترین و نزدیک‌ترین کلینیک دامپزشکی شهر محل سکونت خود را انتخاب خواهید کرد.  
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها