امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: توجه به معنویت، نماز اول وقت، دعا و مناجات و حضور در نماز جمعه و جماعت، لازمه مدیریت اسلامی است؛ نتیجه مدیریت همراه با معنویت، نزول برکت الهی و امدادهای غیبی است.
کد خبر: ۱۳۶۲۳۶۱
 

به گزارش جام جم آنلاین تهران، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: یکی از توصیه های پیامبر اکرم (ص) در ماه مبارک رمضان، خوش اخلاقی است که موجب عبور انسان از پل صراط می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از مصادیق تقوا این است که بدون تحقیق و بررسی، هر مطلبی را قبول نکنیم؛ بسیاری از مطالبی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، صحیح نیست.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه گفت: بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان، در حقیقت “مرامنامه اخلاقی مسئولیت” در نظام اسلامی است.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: توجه به معنویت، نماز اول وقت، دعا و مناجات و حضور در نماز جمعه و جماعت، لازمه مدیریت اسلامی است؛ نتیجه مدیریت همراه با معنویت، نزول برکت الهی و امدادهای غیبی است.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: لازمه مردمی بودن مسئولان، این است که در جمع نمازگزاران جمعه شرکت کنند و دغدغه های مردم را از نزدیک بشنوند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه درباره یک گام مهم در مبارزه با فساد بانکی، اظهار داشت: انتشار لیست ابربدهکاران بانکی، یک گام مهم در مبارزه با فساد بانکی است که موجب وحشت دانه درشت ها شد.

وی افزود: مردم حق دارند که بدانند سپرده های آنها توسط چه کسانی چپاول شده و چه کسانی با کوتاهی در امانت مردم خیانت کردند.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: مردم انتظار دارند با کسانی که تعمدی در پرداخت بدهی بانکی کوتاهی کردند و با قانون شکنان برخورد قاطع صورت گیرد.

وی گفت: برخی سؤال می‌کنند اگر دولت پول‌های بلوکه شده را گرفته یا نفت می‌فروشد، پس این پولها کجا می‌رود؟ جواب این است که دولت سیزدهم، کشور را با کسری بودجه حدود ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی از دولت قبل، تحویل گرفت و این پولها خرج رفع کسری بودجه کلان و نیز تأمین اقلام ضروری مردم شد تا در کشور بحران پیش نیاید.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه تصریح کرد: دولت می‌خواهد فارغ از کارهای نمایشی و مسکّن موقتی، با کارهای ریشه ای و ساختاری، اقتصاد کشور را بهبود ببخشد.

حجت الاسلام حیدری اذعان داشت: در سال جدید، امید است با کار جهادی دولتمردان و رئیس جمهور انقلابی، وضعیت معیشتی مردم بهتر شود.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه درباره ایجاد بازارچه در فیروزکوه، بیان داشت: بنده با ایجاد بازارچه بخاطر رفاه مردم و مطالبه آنها موافق هستم؛ درباره روز و مکان آن، شهرداری مطالعه و بررسی کارشناسی بکند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به انتصاب بخشدار مرکزی‌ و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه گفت: ضمن تشکر از زحمات بخشداری مرکزی سابق فیروزکوه و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی سابق فرمانداری فیروزکوه، انتصاب بخشداری مرکزی جدید و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی جدید فرمانداری شهرستان فیروزکوه را تبریک عرض میکنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها