نقش بستن پرچم امارات روی پیراهن تیم ایرانی

مقاومت شهداب چگونه «بن‌ ثانی» شد؟ (+عکس)

تیم شهداب یزد با نام «بن‌ ثانی» در رقابت‌های والیبال جام رمضان امارات شرکت کرده است.
کد خبر: ۱۳۶۱۹۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، رقابت‌ های والیبال جام رمضان امارات با حضور ۸ تیم در حال برگزاری است و تیم مقاومت شهداب به عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال ایران در این رقابت‌ها شرکت کرده است؛ اما حضور این تیم در امارات با شائبه‌هایی مطرح است و مشخص نیست فدراسیون والیبال و به خصوص شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان بر چه اساسی با سفر مقاومت شهداب به این رقابت‌ها موافقت کرده است.

مقاومت شهداب چگونه «بن‌ ثانی» شد؟ (+عکس)

مهمترین اتفاقی که در خصوص حضور این تیم در امارات رخ داده تغییر نامش است و مقاومت شهداب با نام «بن‌ ثانی» به مصاف حریفانش در امارات می‌رود.

ضمن اینکه شنیده می‌شود مقاومت شهداب تنها تیم باشگاهی در این رقابت‌ها است و سایر تیم‌ها در همان امارات تشکیل شده‌اند و عمرشان تنها تا پایان مسابقات است. اتفاق بدتر اینکه پرچم امارات روی لباس تیم‌ها که تیم مقاومت شهداب هم یکی از آنهاست نقش بسته است.

مسئولان باشگاه مقاومت شهداب باید پاسخگوی این سوال باشند که چرا با وجود این شرایط حاضر به شرکت در رقابت‌هایی شدند که نه جایگاه فنی دارد و نه مسابقات رسمی محسوب می‌شود.

مقاومت شهداب چگونه «بن‌ ثانی» شد؟ (+عکس)

این رقابت‌ها بیشتر شبیه دورهمی است که اماراتی‌ها برای بهره‌برداری تبلیغاتی و در جهت منافع خود برگزار می‌کنند. اینکه نام تیم مقاومت شهداب به یک نام عربی تغییر پیدا می‌کند و در ادامه پرچم امارات روی پیراهن این تیم نقش می‌بندد مصداق همین موضوع است.

شنیده می‌شود دلیلی که باعث شد تیم مقاومت شهداب با شرایط اماراتی‌ها موافقت کند این بوده که همه هزینه‌های این تیم را اعم از هزینه بلیط هواپیما، هزینه هتل و هزینه البسه تیم را کشور میزبان پرداخت کرده؛ اما قطعا این سفر رایگان که بیشتر یک سفر توریستی محسوب می‌شود همانقدر که برای اماراتی‌ها یک بازی برد برد است به هیچ عنوان برای ورزش کشور صورت خوش ندارد.

انتظار می‌رود مسئولان فدراسیون والیبال هر چه زودتر زمینه را برای بازگشت تیم مقاومت شهداب به کشور فراهم کنند؛ چرا که ادامه حضور در رقابت‌های امارات لطمات بیشتری را برای وجهه کشور به دنبال دارد.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها