رییس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی کل انتظامی:

۸۵ درصد از مشمولان غایب سربازی تعیین تکلیف شده اند

سازمان وظیفه عمومی دراطلاعیه ای اعلام کرد مشمولان غایب مقیم خارج از کشور که با ضوابط و مقررات تردد سال ۱۴۰۰ وارد کشور شده اند و شرایط تردد را دارند، می توانند با مجوز تردد قبلی از کشور خارج شوند.
کد خبر: ۱۳۶۱۸۱۲

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تمدید مقررات تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور تا پایان سال ۱۴۰۵، مشمولانی که برابر مقررات سال ۱۴۰۰ وارد کشور شده اند و در طول سال گذشته حداکثر ۲ بار و به مدت کمتر از ۳ ماه در کشور توقف داشته اند، می‌توانند در سال جاری با مجوز تردد قبلی از کشور خارج شوند و ثبت مهر ۱۴۰۰ مانعی برای خروج این دسته از مشمولان نیست.

در ادامه این اطلاعیه می‌خوانید: با توجه به اطلاع رسانی‌های قبلی کلیه مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور که ۳ سال در خارج از کشور اقامت داشته و وارد غیبت شده اند، می‌توانند تا پایان سال ۱۴۰۵ حداکثر ۲ بار در سال و در مجموع به مدت ۳ ماه به کشور تردد کنند.

مشمولان مقیم خارج از کشور به منظور دریافت مجوز تردد می‌بایست به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت مراجعه و گذرنامه آنان پس از احراز شرایط، ممهور به مهر تردد با عنوان «اجازه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور» شود؛ همچنین لازم است در متن اجازه تردد به شماره و تاریخ ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح نیز استناد شود.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها