کمپانی راش پرفورمنس از پکیج تیونینگ خود برای فورد F-150 2022 پرده‌برداری کرد. تغییرات این تیونر فقط برای مدل XLT با پکیج سفارشی ۳۰۲A و لاریات با پکیج ۵۰۲A اعمال می‌شوند. راش برای این وانت پیکاپ پرفروش برخی تغییرات بصری و فنی را در نظر گرفته است. آنچه در بخش جلو باعث جلب‌توجه می‌شود جلوپنجره جدید با نوشته راش است.
کد خبر: ۱۳۶۰۲۷۶

به گزارش جام جم آنلاین، این تیونر همچنین چراغ‌های جدیدی را روی جلوپنجره نصب کرده است و یک کاپوت جدید با خروجی‌های هوای داغ در نظر گرفته است.

وانت موردبحث همچنین از قوس گلگیرهای سفارشی و برخی گرافیک‌های جدید روی بدنه سود می‌برد.

F-150 2022 راش به رینگ‌های ۲۰ اینچی و لاستیک‌های ۳۳ اینچی مجهز شده است. همچنین برای این وانت کارا می‌توان در مجموع ۹ رنگ را سفارش داد.

تغییرات این خودرو به کابین نیز سرایت کرده‌اند یعنی جایی که شاهد پوشش چرم خاکستری و مشکی روی صندلی‌ها و دیگر بخش‌ها هستیم.

لوگوهای راش نیز روی پشت‌سری‌ها نصب شده‌اند. در کناره‌های صندلی‌ها نیز دوخت های متضاد و پرچم‌های کوچک آمریکا دیده می‌شوند.

از نظر فنی باید گفت راش سیستم تعلیق پیچشی جدید را در نظر گرفته است که باعث افزایش ارتفاع خودرو از سطح زمین و بهبود عملکرد آن در زمین‌های مسطح و ناهموار شده است.

قیمت پکیج راش برای F-150 2022 برابر با ۱۸۵۰۰ دلار است. از جمله آپشن های در دسترس نیز می‌توان به سیستم اگزوز با دو خروجی با قیمت ۱۸۰۰ دلار، پکیج چرم اعلای ۱۸۵۰ دلاری و پکیج گرافیک روی بدنه با قیمت ۳۲۵ دلار اشاره کرد.

جادوی راش روی فورد F-150 2022 اثر کرد (+عکس)

 

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها