ظاهرا فراری نمی‌تواند خودروی بد بسازد؛ بررسی فراری ۸۱۲ کُمپتیزیونه نیز گواه بر همین مسئله بود؛ چراکه این خودرو به‌حتم یکی از جذاب‌ترین، وحشی‌ترین و بهترین خودروهای این خودروساز در رده سوپرخودروها است. اگر درست رانندگی شود، احتمالا یکی از سریع‌ترین‌ها نیز خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۶۰۲۰۷

به گزارش جام جم آنلاین، مشخصا بیشتر خریداران فراری همانند طرفداران این برند به عبارت «فراری باید قرمز باشد» اعتقاد خاصی دارند؛ پس خودروهایشان را در انواع قرمزهای گوناگون ارائه شده توسط این خودروساز خریداری می‌کنند؛ به همین دلیل است که ما امروزه رنگ سرخ را هم‌معنای فراری می‌دانیم.

در سوی دیگر، برخی افراد می‌گویند که خریداران به این دلیل از این رنگ استقبال کرده‌اند که فروش آن راحت‌تر خواهد بود.

این دسته از افراد به سرخ‌ بودن فراری اعتقاد خاصی ندارند و در نتیجه، شاهد حضور فراری‌ های آبی، زرد، قرمز و… در خیابان‌ها هستیم.

یک نمونه خاص از این خودروی متمرکز بر پیست به رنگی موسوم به «آبی لمان» (Blu Le Mans) مزین شده و همان‌گونه که از تصاویر مشخص است، بسیار هم شکیل، زیبا و دلربا است.

مالک این ۸۱۲، خودروی خود را با خط‌های مسابقه‌ای زرد غنی (که روی کاپوت، سقف و صندوق کشیده‌شده‌اند) سفارش داده است.

در کنار بهره‌وری از رنگ‌های جذاب، شاهد خودنمایی بخش‌های متعدد این ۸۱۲ کُمپتیزیونه با فیبرکربن هستیم؛ بخش‌های چون مجراهای هوای جلو، گلگیر جانبی و دیفیوزر عقب.

ظاهرا مالک از تایرهای پیرلی با طرحبندی مسابقه‌ای هم استفاده کرده است که روح رقابت‌طلبی را به این خودروی زیبا افزوده است.

تصاویر این فراری ۸۱۲ کُمپتیزیونه خاص اخیرا در جلوی یک نمایندگی فراری در مونتی‌کارلو منتشر شده است که می‌توانید آن‌ها را از اینجا مشاهده کنید.

همان‌گونه که در تصاویر مشخص هستند، بخش‌های داخلی این خودرو نیز با استفاده از آلکانترای سیاه و فیبرکربن برروی فرمان تزئین شده‌اند.

برای تطبیق کابین با رنگ‌آمیزی بیرونی خودرو هم شاهد حضور المان‌های زردرنگ در جای‌جای کابین چون صندلی‌ها، دورگیری نمایشگر و داشبورد هستیم.

فراری ۸۱۲ کمپتیزیونه از یک موتور ۶.۵ لیتری تنفس‌طبیعی V12 بهره می‌برد که ۸۱۹ اسب بخار قدرت و ۶۹۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

دور موتور این خودروی وحشی نیز تا ۹۵۰۰rpm بالا می‌رود. شتاب این خودرو دیفرانسیل عقب برابر ۲.۸ ثانیه اعلام شده است و می‌تواند به سرعت ۳۳۸ کیلومتر بر ساعت نیز برسد.

دلربایی فراری ۸۱۲ کمپتیزیونه با رنگ آبی (+عکس)

دلربایی فراری ۸۱۲ کمپتیزیونه با رنگ آبی (+عکس)

دلربایی فراری ۸۱۲ کمپتیزیونه با رنگ آبی (+عکس)

دلربایی فراری ۸۱۲ کمپتیزیونه با رنگ آبی (+عکس)

 

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها