طرح حمایت تبلیغاتی مشترک روزنامه های جام جم و ایران برای شرکت های تولیدی، صادر کننده، دانش بنیان و استارت‌آپ ها ( انتشار محتوای تبلیغاتی در روزنامه های جام جم و ایران، ضمائم و سایت روزنامه )
کد خبر: ۱۳۵۸۶۰۱
 
 
حمایت 60 میلیون تومانی تبلیغات در روزنامه های جام جم و ایران
با توجه به اجرای موفق مرحله اول و دوم طرح نشان ایرانی در زمستان 98 و 99 بابت حمایت از تولید‌کنندگان، شرکت های نوآور و استارتاپی، برآن شدیم تا مرحله سوم این طرح را با مشخصات زیر اجرا و وظیفه ذاتی خود را در قبال معرفی شرکت‌های ایرانی به مردم سرزمینمان به انجام برسانیم.
 
در طرح نشان ایرانی3، روزنامه های جام جم و ایران قصد دارند در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظله ) در خصوص حمایت از شرکت های تولیدی، اقدام به چاپ محتوای رایگان برای این شرکت ها نمایند. بنابراین کلیه شرکت های تولیدی، صادر کننده، دانش بنیان، استارت‌آپ ها و مخترعین می توانند از حداقل 24 کادر فضای تبلیغاتی معادل نیم صفحه در روزنامه، ضمائم،سایت و شبکه های اجتماعی روزنامه های جام جم و ایران  ( به ارزش بیش از ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ) بهره‌مند شوند. ضمنا برای ضریب دهی هر چه بیشتر به معرفی و فعالیت این شرکت ها، از شرکت های برتر مصاحبه تصویری تهیه و در فضای مجازی به اشتراک خواهیم گذاشت.


فرایند ثبت نام در این طرح:


مراحل ثبت نام و چاپ محتوای تبلیغاتی شرکت ها:

تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری مدارک مربوطه به صورت کاملا آنلاین در همین سایت
 
دریافت پیامک مبنی بر تکمیل فرآیند ثبت نام و اختصاص کد رهگیری
 
اختصاص و اعلام زمان مصاحبه برای شرکت ها و دعوت به روزنامه جام جم برای انجام مصاحبه مکتوب و یا تصویری
 
اعلام زمان انتشار محتوای تبلیغاتی مربوط به هر شرکت در روزنامه و سایت و فضای مجازی از طریق پیامک  
 
انتشار محتوای تبلیغاتی شما در این طرح کاملا رایگان است ولی تولید و طراحی محتوی ممکن است مشمول هزینه جزئی باشد. که پس از ثبت نام و تایید مدارک به اطلاعتان خواهد رسید.
 
علاقه مندان هر چه سریعتر با مراجعه به سایت neshan.jamejamdaily.ir نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اختصاصی مصاحبه اقدام نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها