پس از تخریب ویلا‌ها و ساختمان‌های متعلق به نهاد‌های دولتی و عمومی حالا نوبت به آزادسازی حریم رودخانه‌ها از تصرفات شخصی رسیده است

کاخ‌ها یکی یکی ویران می‌شوند

جانشین پلیس تهران بزرگ اعلام کرد:

آزادسازی زمین‌ های کشاورزی شهر ری

جانشین پلیس تهران بزرگ از آزاد سازی ۵۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی در شهر ری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۸۱۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حمید هداوند در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با تفکیک اراضی کشاورزی اقدام به فروش آن در قالب زمین مسکونی در بخش قلعه نو می کنند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی زمین ها در روستای تپه کویر شناسایی و تحقیقات مقدماتی ۵۷ پرونده قضائی مورد رسیدگی واقع و تا کنون یک متهم دستگیرشد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه دستگیری سایر متهمان در دستور کار پلیس شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: در این رابطه ۵۶ هزار و ۵۰۰ متر مترمربع از اراضی کشاورزی که به صورت غیرقانونی به وسیله سیم‌خاردار و دیوارکشی محصور شده بود آزاد و در اختیار نماینده جهاد کشاورزی این شهرستان قرار گرفت.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار هداوند گفت: کارشناسان ارزش زمین های رفع تصرف شده را ۵۶۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند و با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها