هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران

شکست سنگین آلومینیوم با درگیری عجیب

بازی‌ های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از فردا (جمعه) آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۵۸۱۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، هشت بازی در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران در روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده برگزار خواهند شد.

تیم پرسپولیس به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود و تیم استقلال هم پذیرای تیم صنعت نفت آبادان است.

ذوب آهن- آلومینیوم اراک/ روز جمعه ساعت ۱۵
تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته برابر تیم فولاد به برتری دست یافت و با کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان تارتار به ۳ امتیاز بازی با تیم آلومینیوم نیاز دارند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهند.

در آن طرف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم هوادار شکست خورد. این تیم با کسب ۲۶ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

شاگردان خطیبی قصد دارند شکست هفته قبل را با برتری برابر تیم آلومینیوم جبران کنند و وضعیت خود را در جدول رده بندی سرو سامان دهند.

گل گهر سیرجان-پیکان/ روز جمعه ساعت ۱۶
تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته برابر تیم استقلال شکست خورد و با کسب ۳۲ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی در حالی هفته گذشته برابر تیم استقلال شکست خوردند که معتقد بودند داور مسابقه به اشتباه برای آبی پوشان پنالتی گرفته است.

تیم گل گهر سیرجان قصد دارد با برتری برابر تیم پیکان رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.

در آن طرف، تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر تیم نساجی شکست خورد و با کسب ۳۰ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت. شاگردان حسینی قصد دارند شکست هفته قبل را با برتری برابر تیم پیکان جبران کنند.

نساجی مازندران- سپاهان/ روز جمعه ساعت ۱۶
تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته برابر تیم پیکان به برتری دست یافت و با کسب ۲۶ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

تیم نساجی به علت وضعیت نامناسب ورزشگاه شهدای ساری نمی‌تواند بازی‌های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار کند به همین علت بازی‌های این تیم در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود.

شاگردان الهامی به دنبال برد برابر تیم سپاهان هستند تا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن طرف، تیم فوتبال سپاهان هفته گذشته برابر تیم فجرشهید سپاسی به برتری دست یافت و با کسب ۳۸ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت. سپاهانی‌ها قصد دارند با بازی برابر تیم نساجی اختلاف امتیازی خود را با صدرجدول کاهش دهند.

نفت مسجد سلیمان- پرسپولیس/ روز جمعه ساعت ۱۸
تیم قعر جدولی نفت مسجد سلیمان یکی از کاندیدا‌های سقوط به لیگ دسته یک است. این تیم جنوبی وضعیت مناسبی در جدول رده بندی نداشته و با ۱۳ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

شاگردان فکری به برد برابر تیم پرسپولیس نیازمندند تا همچنان برای بقا در لیگ برتر فوتبال امیدوار بمانند.

در آن طرف، تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته با شکست برابر تیم صنعت نفت آبادان و اختلاف ۶ امتیازی با صدر جدول از کورس رقابت با تیم استقلال رقیب دیرینه خود عقب ماند.

شاگردان گل محمدی با وجود اختلاف ۶ امتیازی با تیم استقلال صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، همچنان امیدوار به قهرمانی هستند. آن‌ها نیاز دارند به ۳ امتیاز بازی برابر تیم ته جدولی نفت مسجد سلیمان دست یابند تا فاصله امتیازی شان با آبی پوشان بیشتر نشود.

حامد لک دروازه بان پرسپولیس با اشتباهات خود در دریافت ۲ گل از تیم صنعت نفت آبادان نقش اساسی داشت و این احتمال وجود دارد که او در بازی با تیم نفت مسجد سلیمان هم نیمکت نشین شود و گوهری درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد.

میلاد سرلک که به علت کشیدگی خفیف همسترینگ بازی با تیم صنعت نفت آبادان را از دست داد، به تمرینات گروهی تیمش اضافه شد و این احتمال وجود دارد که گل محمدی از او در بازی برابر تیم نفت مسجد سلیمان استفاده کند.

استقلال- صنعت نفت آبادان/ روز جمعه ساعت ۲۰
تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با برتری برابر تیم گل گهر سیرجان ۵۱ امتیازی شد و صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کرد.

شاگردان فرهاد مجیدی به دنبال برد برابر تیم صنعت نفت آبادان هستند تا به روند رو به رشد خود ادامه دهند و اختلاف امتیازی خود را با تیم پرسپولیس افزایش دهند.

فرهاد و فرزاد مجیدی سرمربی و مربی استقلال در جریان بازی با تیم گل گهر سیرجان از زمین مسابقه اخراج شدند. آن‌ها به علت محرومیت نمی‌توانند تیم خود را در بازی با تیم صنعت نفت آبادان همراهی کنند.

در آن طرف، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته توانست تیم پرسپولیس را شکست بدهد. این تیم با کسب ۳۰ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قراردارد.

شاگردان منصوریان قصد دارند با برد برابر تیم استقلال روند رو به رشد خود را ادامه دهند. همچنین منصوریان سابقه سرمربیگری در تیم استقلال را دارد و با نحوه بازی شاگردان خود آشناست و همین موضوع به دغدغه اصلی فرهاد مجیدی تبدیل شده است.

هوادار- مس رفسنجان/ روز شنبه ساعت ۱۴
تیم فوتبال هوادار هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک به برتری دست یافت و با کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

شاگردان عنایتی می‌خواهند برابر تیم مس رفسنجان پیروز شوند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی سر و سامان بدهند.

در آن طرف، تیم فوتبال مس رفسنجان با تساوی برابر تیم نفت مسجد سلیمان ۳۴ امتیازی شد و با کسب ۳۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

تراکتور-فولاد/ روز شنبه ساعت ۱۵
تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته برابر تیم ته جدولی پدیده به تساوی دست یافت و با ۱۷ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

آخرین برد تراکتور در لیگ برتر فوتبال به بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته دهم برمی گردد که با ۲ گل حریفش را شکست داد و بعد از آن طی ۱۱ بازی اخیر خود هیچ بردی را کسب نکرده است. شاگردان ساغلام قصد دارند برابر تیم فولاد به برتری دست یابند تا بعد از ۱۱ هفته طعم برد را بچشند.

در آن طرف، تیم فولاد هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن شکست خورد و با کسب ۲۹ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت. شاگردان نکونام با برتری برابر تیم تراکتور قصد دارند شکست هفته گذشته را جبران کنند.

فجرشهید سپاسی- پدیده/ روز شنبه ساعت ۱۶
این بازی جدال ۲ تیم انتهای جدولی است، هر ۲ تیم نیاز به برد دارند تا همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر فوتبال باشند.

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی هفته گذشته برابر تیم سپاهان شکست خورد و با کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

تیم فجر شهید سپاسی تغییر و تحولاتی را در کادر فنی اش تجربه کرد و کلانتری از هدایت این تیم شیرازی کنار گذاشته شد. مهرزاد معدنچی به طور موقت هدایت فجر شهید سپاسی را برعهده گرفت.

در آن طرف، تیم ته جدولی پدیده هفته گذشته برابر تیم تراکتور به تساوی دست یافت و با کسب ۹ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم پدیده یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته یک هستند به همین علت برای اعاده حیثیت برابر تیم فجرشهید سپاسی بازی می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها